HAHAHA IK WIST HET, MAAR JE HAD HEM DUS WEL LOLOLOLL
ik zou het persoonlijk dus totaal niet waard vinden om van een n73 naar een n95 te schakelen.
btw
RAAD EDUARD ZIJN GEZICHTSUITDRUKKING!
peter zegt dat ik booskeek, ikzelf weet het eigenlijk niet meer.

foto is wss of aan eht begin of aan eind van avond genomen btw lulz.
BTW KIJK DEZE GOTIK LOLLLL
This post was edited by jekankermoeder on Sep 25 2008 03:16pm