Quote (Zompy @ Sun, 21 Sep 2008, 21:38)
Er zijn tt's die warn's hebben gehad,
haha xD
Er zijn TM's geweest die een scammer tag hebben gehad.
Het zal jou nooit lukken een subforum te sluiten, het is feargod nog niet eens gelukt, laat staan het joch dat door 75% van de site gehaat wordt.
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 21 Sep 2008, 22:12)
njag heeft een warn gehad..

Voor Eric, van Tom.
This post was edited by MilkAndCookies on Sep 21 2008 11:54pm