d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iedereen Kan Werk Vinden > Foksteen
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Sep 17 2008 05:13am
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 19 2008 11:46am
Quote (Rogier @ Tue, Sep 16 2008, 09:19am)
die gast heb echt t iq van een deurklink


Dat is ook niet veel xD
Member
Posts: 2,989
Joined: Sep 11 2008
Gold: 4,778.93
Sep 20 2008 09:01am
wat een losertje lols tongue.gif
Member
Posts: 17,127
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,190.00
Sep 22 2008 03:49am
kkr geniaal gewoon tongue.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 04:11am
achja, het laat wederom zien, dat om optevallen in deze strontmaatschappij, je of enorm slim moet zijn, of enorm dom.
Jammer alleen dat de domme mensen niet eens door hebben dat ze dom zijn.. het enige wat ze zien, is aandacht.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Sep 22 2008 04:11am
Geweldig die vent, 1 emmer!



This post was edited by Godsterrorforce on Sep 22 2008 04:12am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 22 2008 04:47am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 22 Sep 2008, 12:11)
achja, het laat wederom zien, dat om optevallen in deze strontmaatschappij, je of enorm slim moet zijn, of enorm dom.
Jammer alleen dat de domme mensen niet eens door hebben dat ze dom zijn.. het enige wat ze zien, is aandacht.


Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt.
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG.
mr. president, there are drugs in my residence.


Overigens is het filmpje kut en Steen, wie dat ook moge zijn, ook.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 05:20am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Sep 22 2008, 12:47pm)
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt.
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG.
mr. president, there are drugs in my residence.


Overigens is het filmpje kut en Steen, wie dat ook moge zijn, ook.


hahahahahhaha

geweldig zo'n post.
er klopt namelijk helemaal niks van, en laat alleen maar zien hoe slecht jij mij kent.
maar als jij je op die manier voor lul wilt (blijven) zetten, moet je vooral zo door gaan.
Ik vermaak me namelijk prima met jullie kindjes.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 22 2008 05:27am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 22 Sep 2008, 13:20)
hahahahahhaha

geweldig zo'n post.
er klopt namelijk helemaal niks van, en laat alleen maar zien hoe slecht jij mij kent.
maar als jij je op die manier voor lul wilt (blijven) zetten, moet je vooral zo door gaan.
Ik vermaak me namelijk prima met jullie kindjes.


Wat klopt er dan niet? Volgens mij zat ik er, op die laatste na, niet naast.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 22 2008 05:43am
Zegt
mr. Ik heb een lvl 9x HC mannetje en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik imiteer een zwerver met fantasie op youtube en maak er een post over aan voor aandacht. was niet voor aandacht bedoelt, maar dat vat jij zo op omdat jij nooit aandacht krijgt, alleen maar door flame posts.
mr. Ik behandel mijn D2JSP profiel als een fucking Hyves/Cu2 waar niemand naar kijkt. ik heb een hekel aan cu2 en hyves, dus deze stelling klopt al helemaal voor geen kant
mr. Alle spelletjes die ik speel zet ik in mijn jsp profiel. er zijn er nog veel meer, alleen de belangrijkste zitten er tussen, maar jij kan niet weten wat ik wel of niet speel.
mr. Ik denk dat ik kan tekenen, maar ik heb zelf niet door dat dat niet zo is. dan ben je de enige die er zo over denkt, dus intereseert mij dat niks, ik verdien er zelfs geld mee.
mr. Ik geef af op de maatschappij, maar stel zelf geen ene fuck voor. juist jij kan niks over mijn persoon zeggen omdat je me nog nooit hebt gesproken irl.
mr. Ik geef mijn echte geld uit voor FG. gelukkig, 1 puntje wat klopt, maar dat komt omdat ik geld zat heb.
mr. president, there are drugs in my residence. deze had je zelf al mooi ingevult met je reply.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll