d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Een Vriendin Die Geen Nld Spreekt > Maar Wel Werk Nodig Heeft
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 16 2008 02:20pm
Quote (Rogier @ Tue, 16 Sep 2008, 21:25)
^^ dat personeel daar omg, spreken een poolse variant op nederlands

en t eten is niet lekker(nja, eerder vies dat niet lekker)

idd, t is een optie en dat betaalt geloof ik ook redelijk idd


Ik zat er toevallig gisteravond nog. Ik heb alle spelfouten (5+ en dan in de geest van: hotmaels)uit de Engelse menukaart onderstreept en aan die kerel gegeven. Hij vond het zelf ook belachelijk.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 16 2008 11:43pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 22:20)
Ik zat er toevallig gisteravond nog. Ik heb alle spelfouten (5+ en dan in de geest van: hotmaels)uit de Engelse menukaart onderstreept en aan die kerel gegeven. Hij vond het zelf ook belachelijk.


Die e moet na de l natuurlijk.
Sufferds.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 17 2008 12:21am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 16 Sep 2008, 21:20)
Ik zat er toevallig gisteravond nog. Ik heb alle spelfouten (5+ en dan in de geest van: hotmaels)uit de Engelse menukaart onderstreept en aan die kerel gegeven. Hij vond het zelf ook belachelijk.
Hahaha, damn.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 17 2008 01:24am
Quote (WemyNM @ Wed, 17 Sep 2008, 07:43)
Die e moet na de l natuurlijk.
Sufferds.


Ja, dot cum.

Gare tent en je betaalt nog teringveel ook. 7,75 voor schnitzel met friet en salade. Goed; dat is te doen, maar als je er saus bij wilt, betaal je 1,25 meer. Ik werd helemaal prada daar.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 17 2008 05:39am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 17 Sep 2008, 09:24)
Ja, dot cum.

Gare tent en je betaalt nog teringveel ook. 7,75 voor schnitzel met friet en salade. Goed; dat is te doen, maar als je er saus bij wilt, betaal je 1,25 meer. Ik werd helemaal prada daar.


Geil.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 17 2008 06:14am
callcenter ^^

er zijn genoeg baantjes gewoon productiemedewerker in een fabriek ofzo

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll