Quote (Rogier @ Tue, 16 Sep 2008, 21:25)
^^ dat personeel daar omg, spreken een poolse variant op nederlands
en t eten is niet lekker(nja, eerder vies dat niet lekker)
idd, t is een optie en dat betaalt geloof ik ook redelijk idd
Ik zat er toevallig gisteravond nog. Ik heb alle spelfouten (5+ en dan in de geest van: hotmaels)uit de Engelse menukaart onderstreept en aan die kerel gegeven. Hij vond het zelf ook belachelijk.