Quote (Hustlegirl @ Tue, 16 Sep 2008, 00:31)
Een kennisje van mij is 19 en verdient 2500 netto per maand+ rijkosten vergoeding.
Alhoewel hij geen student is heeft hij ook geen diploma, zoiets moet je zoeken.
Jullie doen IMO iets fout.
Hij verdient 4K+ op zijn 19e bruto legaal?
With all due respect, maar een goed startsalaris voor een WO afgestudeerde is 3K+ bruto met eventuele bonus. Ik weet van traineeships die tot 3,5K+ (investment banking is voor losers) gaan, maar dan werk je ook 60+ uur per week.
Overigens is het heel hip om getal+ te zeggen in een zin.
Zoals de rest: ik ben zeer benieuwd wat voor baan hij heeft en of je niet toevallig in bonussen denkt ipv salaris.