d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heey,,films!!!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 12:52pm
Quote (BroKedUde @ Fri, Sep 12 2008, 06:51pm)
Er zijn zoveel goeie films tongue.gif

Ik vind die spiderman's tot nu toe goed
Die nieuwe Hulk
Iron man valt wel mee
Fracture valt wel mee


De die hard films ^^


k ben niet zo van de superhelden films,,leuk om te zien afentoe maar tja...
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 12 2008 12:57pm



Andere topfilms:
2001: A Space Odyssey
A Clockwork Orange

edit:
Quote (CorvX @ Fri, 12 Sep 2008, 19:31)
Cannibal Holocaust!


Haha ja, die was ook wel geinig.

This post was edited by WemyNM on Sep 12 2008 12:58pm
Sep 12 2008 12:58pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 12 2008 01:08pm
Quote (DrPimeuter @ Fri, Sep 12 2008, 06:58pm)
OMFG! Die film had mn broer opgezet toen ik 10 was ofzo, vond ik echt niet tof. XD


ghaha:D:biggrin.gif:D:D:D
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 12 2008 01:49pm
www.neoptolemos.com
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 12 2008 02:09pm
k gaan we

tom young goon , oceans 11 , the killer, the aviator, reservoirdogs, fear and loathing in las vegas , scarface , a clockwork orange , seven , casino , troy, 300 , trainspotting, windtalkers


ik add later wel meer goede
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 13 2008 01:44am
Quote (JWT @ Fri, 12 Sep 2008, 19:49)
www.neoptolemos.com

www.neoptolemos.com
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 02:53am
btw ik raad de Zodiac ook aan, aan iedereen;)
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Sep 13 2008 03:17am
Quote (weebely @ Fri, Sep 12 2008, 05:56pm)
k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien wink.gif duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?


yup is heel cool biggrin.gif heb hem gezien en moet zeggen dat als je van actie houdt, moet je deze zien
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold: 0.00
Sep 13 2008 03:25am
Quote (RubberNinja @ Sat, Sep 13 2008, 09:17am)
yup is heel cool biggrin.gif heb hem gezien en moet zeggen dat als je van actie houdt, moet je deze zien


oke cool;) Angelina is hot!;P
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll