☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Heey,,films!!!
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1019
Replies: 43
Track Topic
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#11
Sep 12 2008 12:52pm
Quote (BroKedUde @ Fri, Sep 12 2008, 06:51pm)
Er zijn zoveel goeie films
Ik vind die spiderman's tot nu toe goed
Die nieuwe Hulk
Iron man valt wel mee
Fracture valt wel mee
De die hard films ^^
k ben niet zo van de superhelden films,,leuk om te zien afentoe maar tja...
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#12
Sep 12 2008 12:57pm
Andere topfilms:
2001: A Space Odyssey
A Clockwork Orange
edit:
Quote (CorvX @ Fri, 12 Sep 2008, 19:31)
Cannibal Holocaust!
Haha ja, die was ook wel geinig.
This post was edited by WemyNM on Sep 12 2008 12:58pm
#13
Sep 12 2008 12:58pm
Inappropriate Post Content
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#14
Sep 12 2008 01:08pm
Quote (DrPimeuter @ Fri, Sep 12 2008, 06:58pm)
OMFG! Die film had mn broer opgezet toen ik 10 was ofzo, vond ik echt niet tof. XD
ghaha:D:
:D:D:D
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#15
Sep 12 2008 01:49pm
www.neoptolemos.com
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#16
Sep 12 2008 02:09pm
k gaan we
tom young goon , oceans 11 , the killer, the aviator, reservoirdogs, fear and loathing in las vegas , scarface , a clockwork orange , seven , casino , troy, 300 , trainspotting, windtalkers
ik add later wel meer goede
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#17
Sep 13 2008 01:44am
Quote (JWT @ Fri, 12 Sep 2008, 19:49)
www.neoptolemos.com
www.neoptolemos.com
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#18
Sep 13 2008 02:53am
btw ik raad de Zodiac ook aan, aan iedereen;)
RubberNinja
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold
:
2,027.12
#19
Sep 13 2008 03:17am
Quote (weebely @ Fri, Sep 12 2008, 05:56pm)
k ging met een van me vrienden heen,,hij wou hem graag zien
duss;) maar die wanted met angelina,,is het wat?
yup is heel cool
heb hem gezien en moet zeggen dat als je van actie houdt, moet je deze zien
weebely
Member
Posts: 4,665
Joined: Oct 7 2006
Gold
:
0.00
#20
Sep 13 2008 03:25am
Quote (RubberNinja @ Sat, Sep 13 2008, 09:17am)
yup is heel cool
heb hem gezien en moet zeggen dat als je van actie houdt, moet je deze zien
oke cool;) Angelina is hot!;P
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact