Quote (CorvX @ Fri, Sep 12 2008, 05:04pm)
Ken je Peter echt niet?
Dat is de Dutch forum held man.
Haha, dat doet hem deugd.
Quote (CorvX @ Fri, Sep 12 2008, 04:27pm)
Peter, leef je nog!?
Ik ben bijna nooit meer op msn, en je bent nu niet online.
Dus laat ff van je horen schaap!
DUH. Hij leest dutch forum nog regelmatig als 'guest'. Hij hoeft maar 1 woord te posten en ik weet al dat hij het is.

Ongetwijfeld leest hij dit ook. Dus Peter, mijn reactie op jouw opmerking: Dat is niet waar. Je hoort vaak het woord 'fuck' of 'fucking'. Maar ik hoor bijna nooit 'cancer' en 'kanker'. Behalve als je naar Steen luistert natuurlijk. Maar ik vind hem niks. Heb hem ook een keer live gezien, dan is hij wel een goede entertainer. Vind het een beetje een domme vergelijking van je.

Niet verwacht van je, hehe.