d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het K Woord
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 11 2008 01:38pm
Quote (JWT @ Thu, Sep 11 2008, 07:35pm)
Dan zou heel Nederland het moeten krijgen, inclusief jij.

Maar ik support ze niet. Ben er ook een beetje op tegen. Mensen die het overmatig gebruiken dan he. Dat 'kanker' af en toe uit je mond floept, kan gebeuren. En zolang het af en toe wordt gebruikt, NO PROBLEM.
Maar Edu had wel gelijk, het is maar internet forum. Dus ik zal er niet meer over bitchen.


ik kan mezelf wel een beetje matigen dan.

@ bbdg, was kanker niet de rede dat jij die lelijke tatoo op je bierbuik heb laten zetten? met die hagedis insect dinges

This post was edited by jekankermoeder on Sep 11 2008 01:39pm
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Sep 11 2008 01:44pm
Quote (JWT @ Thu, Sep 11 2008, 07:35pm)
Dan zou heel Nederland het moeten krijgen, inclusief jij.

Maar ik support ze niet. Ben er ook een beetje op tegen. Mensen die het overmatig gebruiken dan he. Dat 'kanker' af en toe uit je mond floept, kan gebeuren. En zolang het af en toe wordt gebruikt, NO PROBLEM.
Maar Edu had wel gelijk, het is maar internet forum. Dus ik zal er niet meer over bitchen.


totally vouch

gebruik het zelf niet 8) maar soms floept het eruit(
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 01:52pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, 11 Sep 2008, 21:27)
jekankermoeder ouwe!! je spaced hem kanker hard door mijn troll gedrag idioot.

maar nu weet iedereen dus wie er verantwoordelijk is voor het sluiten van topics. goedgedaan hoor bbdGHAKSTEE.
nu kunnen we godverdekanker niet eens oerangoetan zijn antwoord lezen op onze vernietigende dissez klootzak.


vertel mij is wat ik moet met e-vrienden btw.
ik bedoel, ik hoef geen fg, speel geen games


ik heb niets te maken met gesloten topics, idioot..

dan tyf een eind op jezus christus je geeft jezelf net 3 redenen om niet hier te zijn maar ergens anders

unotopia houd je smoel sukkel jij komt hier bekant nooit
en JWT zoek stakker op in het woordeboek en ik gebruik het K woord niet
milkencookies zucht..

en nee ik weet niet waarom iedereen denkt dat de dood van mijn zus iets te maken heeft met kanker maar dat heeft het totaal niet!
jullie trekken veelste snel conclusies uits iets wat ik zeg pikken jullie een woordje eruit en daar ga je op kloten tis gewoon een te zielig forum dit met mensen zoals eduard

en als je word uitgelult dan ga je ineens beginnen over leer fatsoenlijk nederlands typen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 11 2008 01:53pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 01:55pm
Wie zegt hier iets over je zus?

Maar snap je niet dat van iedereen hier in dit forum, jij het minst overtuigend overkomt bij het maken van zo'n post? Jouw mening wordt sowieso afgekraakt, no matter what, en je bent zelf tè hypocriet wanneer je zegt dat mensen wat minder grofgebekt moeten zijn op dit forum. Want:

1. Het is een forum. INTERWEBS R SERIUS BISNIS.
2. Je hebt zelf de grootste mond over alles en iedereen.
3. Je hebt godsamme een schildpad op je rug getatoeëerd, wat denk je dan?

Quote
en als je word uitgelult dan ga je ineens beginnen over leer fatsoenlijk nederlands typen

Nee, dat doen we omdat wij ons ergeren aan het feit dat jij denkt met je gare hoofd ons iets kunt vertellen terwijl je niet eens het geduld hebt om normaal te typen.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 11 2008 01:56pm
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 11 2008 01:56pm
En iemands moeder een door gehandicapten verkrachte hoer noemen vind je wel normaal?

Dan zie ik nog liever eduard met zijn gekanker. Hoe kan je zo hypocriet en dom zijn?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 01:59pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 21:55)
Wie zegt hier iets over je zus?

Maar snap je niet dat van iedereen hier in dit forum, jij het minst overtuigend overkomt bij het maken van zo'n post? Jouw mening wordt sowieso afgekraakt, no matter what, en je bent zelf tè hypocriet wanneer je zegt dat mensen wat minder grofgebekt moeten zijn op dit forum. Want:

1. Het is een forum. INTERWEBS R SERIUS BISNIS.
2. Je hebt zelf de grootste mond over alles en iedereen.
3. Je hebt godsamme een schildpad op je rug getatoeëerd, wat denk je dan?


1 als je denkt dat een internet forum geen schade aan kan richten bij een kind, en ja 50% hier is dat, eduard is een goed voorbeeld btw
2 tja iedereen heeft wel iets he!
3 ik heb geen schildpad op mijn rug gvd als je ergens niets vanaf weet houd dan gewoon je smoel erover?

eduard zei iets over mijn zus leer begrijpend lezen..

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 11 Sep 2008, 21:56)
En iemands moeder een door gehandicapten verkrachte hoer noemen vind je wel normaal?

Dan zie ik nog liever eduard met zijn gekanker. Hoe kan je zo hypocriet en dom zijn?


je moet fictie en realiteit niet door elkaar halen

Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 21:55)
Nee, dat doen we omdat wij ons ergeren aan het feit dat jij denkt met je gare hoofd ons iets kunt vertellen terwijl je niet eens het geduld hebt om normaal te typen.


nee dat doe je omdat het een INTERNETFORUM IS en er niets om geeft???? shit hoe hypocriet ben jij?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 11 2008 02:01pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 02:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 19:59)
1 als je denkt dat een internet forum geen schade aan kan richten bij een kind, en ja 50% hier is dat, eduard is een goed voorbeeld btw
2 tja iedereen heeft wel iets he!
3 ik heb geen schildpad op mijn rug gvd als je ergens niets vanaf weet houd dan gewoon je smoel erover?

eduard zei iets over mijn zus leer begrijpend lezen..


1. Is het niet dat mijn vader de persoon met kanker is, dat ik hier van iedereen niet het meest van aangedaan moet zijn? Maarja, niet dus. Alsof ik mij iets van pixels aantrek. En hoezo is Eduard hier een goed voorbeeld van? Hoe is een forum in vredesnaam gerelateerd aan de drang om te schelden met kanker?
2. Die skip ik, je bent te achterlijk.
3. Je weet niet eens wat voor een symbolische betekenis een schildpad heeft.
Eduard zei niets over je zus.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 19:59)
nee dat doe je omdat het een INTERNETFORUM IS en er niets om geeft???? shit hoe hypocriet ben jij?

1hy·po·criet de; m,v -en schijnheilige

Ik snap hem niet, leg de link even?

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 11 2008 02:04pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:06pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 22:02)
1. Is het niet dat mijn vader de persoon met kanker is, dat ik hier van iedereen niet het meest van aangedaan moet zijn? Maarja, niet dus. Alsof ik mij iets van pixels aantrek. En hoezo is Eduard hier een goed voorbeeld van? Hoe is een forum in vredesnaam gerelateerd aan de drang om te schelden met kanker?
2. Die skip ik, je bent te achterlijk.
3. Je weet niet eens wat voor een symbolische betekenis een schildpad heeft.
Eduard zei niets over je zus.


sshit wat ben jij achterlijk, netalsof je niet eens kan lezen?

vraag het dat kind anders zelf?

tuurlijk skip je 2 omdat je te dom bent om te reageren,
en NEE natuurlijk ben jij niet het aangewezen persoon dat zich het meest aangetrokken moet voelen omdat je een achterlijke randdebiel bent, lol?
en JA dat zou je moeten zijn, sukkel!
3 ik weet heel goed wat voor symbolische betekenis een schildpad heeft maar jij bent te achterlijk om in te zien dat meerdere geloven hetzelfde teken anders zien.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 11 2008 02:07pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 11 Sep 2008, 22:02)
1hy·po·criet de; m,v -en schijnheilige

Ik snap hem niet, leg de link even?


fucking vraag het je vader randdebiel laat hem dit topic even lezen miss, dan trapt ie je miss wel tussen je ballen want de enige hier die alleen maar zegt stop met dat K woord ben ik en jij zou daar ook bij moeten horen.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 11 2008 02:07pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 11 2008 02:09pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 11 Sep 2008, 20:06)
sshit wat ben jij achterlijk, netalsof je niet eens kan lezen?

vraag het dat kind anders zelf?

tuurlijk skip je 2 omdat je te dom bent om te reageren,
en NEE natuurlijk ben jij niet het aangewezen persoon dat zich het meest aangetrokken moet voelen omdat je een achterlijke randdebiel bent, lol?
en JA dat zou je moeten zijn, sukkel!
3 ik weet heel goed wat voor symbolische betekenis een schildpad heeft maar jij bent te achterlijk om in te zien dat meerdere geloven hetzelfde teken anders zien.


GODVERDEGODVERDETERINGTYFUS JULLIE ZIJN ALLEMAAL ZOO ACHTERLIJK GODVERDOMME SUKKELS, TERINGDEBIELEN, JE MOEDER IS VERKRACHT DOOR EEN GEHANDICAPTE HOER, GODVERDETERING, KUT VAN EEN DOOR JE VADER INGETEELDE TYFUSHOND, VIEZE INTEELTHOOFDEN, GA DOOD JONGE, JE BENT ZOOO DOM DAT WIL JE NIET WETEN, ACHTERLIJKE RANDDEBIEL p.s. niet met kanker schelden da's niet aardig!

Je komt niet helder over, Eric.

Hahaha, dit doet me denken aan Voldemort!

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 11 2008 02:09pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll