d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje Hiero > Antwoord :)
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 10 2008 01:29pm
Quote (CorvX @ Wed, 10 Sep 2008, 20:24)
Ik vindt hem echt tegen vallen, en eigenlijks geen idee waarom.
Ik had er denk ik teveel van verwacht, enige pluspunt zijn de nieuwe voertuigen.
Maar toch speel ik liever 2003 denk ik, mischien komt 't ook doordat ik het spel op de xbox heb. En is 't op de pc gewoon wel heel vet, heb ehm namelijk niet op de pc gespeeld.
Ok, ik heb alle ut titels tot dusver ook op de pc gespeeld. Zal zien of ik 'm eerst ergens kan lenen dan ^^

Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 10 2008 01:32pm
Quote (Chlamydia @ Wed, 10 Sep 2008, 21:29)
Ok, ik heb alle ut titels tot dusver ook op de pc gespeeld. Zal zien of ik 'm eerst ergens kan lenen dan ^^


Wil je 't spel nu ook voor de Xbox halen dan? Of voor de pc? Als 't voor de pc is, waarom download je 't niet gewoon?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 10 2008 01:33pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Sep 10 2008, 07:29pm)
Ok, ik heb alle ut titels tot dusver ook op de pc gespeeld. Zal zien of ik 'm eerst ergens kan lenen dan ^^
En anders is huren niet misschien een tip?
Of kan dat niet op Texel? (woon je toch?)

Quote (CorvX @ Wed, Sep 10 2008, 07:32pm)
Wil je 't spel nu ook voor de Xbox halen dan? Of voor de pc? Als 't voor de pc is, waarom download je 't niet gewoon?
Quote
4 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
4 Members: JWT, CorvX, triple_han, Chlamydia
Oh, oh.

This post was edited by JWT on Sep 10 2008 01:34pm
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 10 2008 01:34pm
Quote (JWT @ Wed, 10 Sep 2008, 21:33)
Oh, oh.


Oh oh, zompy's idool?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 10 2008 01:48pm
Quote (CorvX @ Wed, 10 Sep 2008, 20:32)
Wil je 't spel nu ook voor de Xbox halen dan? Of voor de pc? Als 't voor de pc is, waarom download je 't niet gewoon?
Voor de xbox, heb het nog niet op de pc (alle andere ut's wel) hehe

@JWT Huren kan hier niet =[
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 10 2008 01:51pm
Quote (CorvX @ Wed, Sep 10 2008, 09:34pm)
Oh oh, zompy's idool?


integendeel

er staat bij zompy: HATERS: Triple_han
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 01:54pm
Kanker, wat is UT toch vet. Volgens de reviews is de Xbox versie belabberd van die game. Regelrechte port waarbij geen rekening is gehouden met tragere controller.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Sep 10 2008 02:11pm
<DIV class=quote1>Quote (Wuben[NM] @ Wed, 10 Sep 2008, 21:54)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->Kanker, wat is UT toch vet. Volgens de reviews is de Xbox versie belabberd van die game. Regelrechte port waarbij geen rekening is gehouden met tragere controller.[/QUOTE]

Ik denk dat Ut gewoon geen console game is, op de xbox is 't niet zoveel aan.
Op de pc lijkt hij me namelijk wel heel vet.
En 't is aardig simpel op de xbox, zelfs de moeilijkste bots zijn na een beetje oefenen makkelijk te verslaan.
Op xbox live is 't ook aardig saai, wel redelijk wat mensen maar gewoon geen zak aan.

Binnekort ga ik Cod4 eindelijk nog eens halen, hopen dat 't de moeite waard is.
Van de week Halo 3 gekocht voor een tientje, was ook wel vet.

Quote (Chlamydia @ Wed, 10 Sep 2008, 22:19)
COD4 is zeker vetjes, corv. Zelfs ik kon online het een en ander raken haha


Mooi, hij leek mij ook wel vet ja. Nu nog even hopen dat ik die ook weer voor goedkoper kan regelen, ik speel amper op de xbox, niet veel tijd voor. En ga geen 60 euro voor een spelletje betalen. tongue.gif

Heb trouwens wel 50 of 60 euro betaald voor Ut3, die kocht ik meteen met de Xbox hehe.
En ook 160 euro intotaal aan Guitar hero 2&3, Guitar hero 4 binnekort ook! Maar dat zijn meer spellen die leuk blijven, een paar uurtjes stoned met wat vrienden Guitar hero spelen is namelijk wel lachen af en toe.

Edit: Kijk me nieuwe sig, me xbox ding staat op internet!


This post was edited by CorvX on Sep 10 2008 02:29pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 10 2008 02:19pm
COD4 is zeker vetjes, corv. Zelfs ik kon online het een en ander raken haha
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 02:36pm
The Force Unleashed komt over een paar dagen uit. Wellicht haal ik die wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll