d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Grote Vraag ;) > Antwoord Xd
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 9 2008 02:19pm
Quote (Kanni @ Tue, 9 Sep 2008, 21:42)
Ga je moeder vervelen.


wow hoe origineel, zelf bedacht?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 9 2008 02:20pm
Quote (SaWrevenge @ Tue, 9 Sep 2008, 19:53)
ik bedoel in jullie ogen tongue.gif

kwil discusies en debats fz tongue.gif


LOL OVER HET WOORD NOOB

mijn mening :



















+1
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 9 2008 02:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 9 Sep 2008, 22:19)
wow hoe origineel, zelf bedacht?

Je bent zelf wow hoe origineel, zelf bedacht?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 9 2008 02:37pm
Quote (Kanni @ Tue, 9 Sep 2008, 21:36)
Je bent zelf wow hoe origineel, zelf bedacht?


NA-APER!!
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 9 2008 02:54pm
Quote (SaWrevenge @ Tue, Sep 9 2008, 07:30pm)
ik?


nee die andere gast die deze topic gemaakt had.
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Sep 9 2008 03:11pm
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Sep 10 2008 12:20am
Quote (jekankermoeder @ Tue, Sep 9 2008, 07:53pm)
<insert random lul verhaal>
<insert random vraag>
<execute +1>


haha
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Sep 10 2008 02:36am
een noob is in muin ogen niet iemand die nog maar pas speeld , het ligt 100% aan zen speelgedrag

het is ofc wel vaak dat iemand die nog niet lang speelt werkelijk een noob gedrag heeft maar dit is niet altijd zo , je kan iemand die 3 jaar speelt ook aanzien als noob in sommige gevallen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Sep 10 2008 02:52am
Quote (SaWrevenge @ Tue, Sep 9 2008, 08:53pm)
ik bedoel in jullie ogen tongue.gif

kwil discusies en debats fz tongue.gif


als je een discussie wilt moet ik me er mee bemoeien, let maar op:


vanuit mijn ogen zijn jullie allemaal pvm noob in d2.
aangezien lod geen pvm spelletje is..
en classic jullie niet hoger dan 8X worden.
is iedereen noob.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 10 2008 02:57am
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 10 Sep 2008, 10:52)
als je een discussie wilt moet ik me er mee bemoeien, let maar op:


vanuit mijn ogen zijn jullie allemaal pvm noob in d2.
aangezien lod geen pvm spelletje is..
en classic jullie niet hoger dan 8X worden.
is iedereen noob.


Dat jij een hoog Classic char heeft, betekent niet dat wij noobs zijn; het betekent dat jij geen leven hebt.

Oh, en voor de discussie: LoD = wel PvM.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll