Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 10 Sep 2008, 10:52)
als je een discussie wilt moet ik me er mee bemoeien, let maar op:
vanuit mijn ogen zijn jullie allemaal pvm noob in d2.
aangezien lod geen pvm spelletje is..
en classic jullie niet hoger dan 8X worden.
is iedereen noob.
Dat jij een hoog Classic char heeft, betekent niet dat wij noobs zijn; het betekent dat jij geen leven hebt.
Oh, en voor de discussie: LoD = wel PvM.