d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepolite, In Godsnaam! > Of in wie zijn naam dan ook!
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 10 2006 07:36am
Quote (xepolite @ Wed, 10 May 2006, 14:10)
Quote (¢?NNI @ Wed, 10 May 2006, 13:51)
Omdat ik een punt heb dat jij niet kan weerleggen?
Envooralle duidelijkheid: mijn punt is namelijk dat iemand die het"lollig"vind om met een aantal e-friends andere nerds belachelijk te makenvanwege hun mening over een computerspelletje, en vervolgens anderenbekritiseerd vanwege hun visie op dit alles, zielig is.

Datis niet echt een punt, maar een mening. Die ik niet hoef te weerleggen,aangezien het me niet veel uitmaakt wat jij hiervan vind.

Een punt of statement maken maakt deel uit van een mening. Overigens een mening die meer logica uitstraalt dan de jouwe, die vol contradictie zit.

Quote (xepolite @ Wed, 10 May 2006, 13:31)
Daarnaast, als ik al mensen belachelijk maak is dat omdat ze er om vragen.

Hoe gaat dat dan in de praktijk?
Kan ik me daar zoiets bij voorstellen?:

Persoon Y: "I've made an assasin with 300 strength points and 10 vitality points GOGO"
Xepolite: "Hahaha sucker assassins don't need that much strength LOL come on guys let's laugh at this one"

Niet echt. Je weet blijkbaar niet zo goed waar we het over hebben.

Enlighten me, Sir.

Het vastgestelde gedrag is hetzelfde, ik zie niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft? Verklaar.

Naar mijn mening is er bij minder serieuze onderwerpen, zoalsecomputerspelletjes, ruimte voor dat soort dingen. Bij serieuze onderwerpen niet.

Met andere woorden: je mag iemand "uitmaken" omdat hij niks van het spelletje kent, maar je mag iemand NIET "uitmaken" omdat hij simpelweg de discussie niet volgt en alle waardevolle statements negeert? Klinkt logisch!

Trouwens, je hebt geen idee van wat er is gebeurd tussen mij en ItallianStallion.. je aantijgingen houden dus niet zoveel steek.

Nee maar ik ben er vast en zeker van dat wat tussen jou en je e-friend is gebeurd van levensbelang moet geweest zijn. Maar voel je vrij om me te verbeteren!
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 10 2006 07:54am
Quote (¢?NNI)
Enlighten me, Sir.

Dat is niet aan mij. Ik ben hier niet over begonnen. Al lijkt het me handig dat je uberhaupt weet waar je het over hebt voordat je ergens over begint, wat jij?

Quote (¢?NNI)
Met andere woorden: je mag iemand "uitmaken" omdat hij niks van het spelletje kent, maar je mag iemand NIET "uitmaken" omdat hij simpelweg de discussie niet volgt en alle waardevolle statements negeert? Klinkt logisch!

Er is een verschil tussen niet begrijpen en niet willen begrijpen.

Quote (¢?NNI)
Nee maar ik ben er vast en zeker van dat wat tussen jou en je e-friend is gebeurd van levensbelang moet geweest zijn. Maar voel je vrij om me te verbeteren

Prachtig uit de lucht gegrepen!

Trouwens ¢?NNI, wat probeer je eigenlijk te bereiken?
Member
Gold: 39.00
May 10 2006 08:02am
nog ff en we moeten dit naar de battlefloor verplaatsen, als xepolite niet met zen warn lvl in zen maag zit dan moet ie dat zelf weten, ik zelf zou 10% al erg vinden

en ik heb ook geen idee waarom hij die 90% heeft gekregen dus kan daar ook niets zinnigs over zeggen
Member
May 10 2006 08:27am
Ik vraag me af wat nou zieliger is.

De discussie zelf of ¢?NNI die probeert intellectueel over te komen in discussies die nergens over gaan.
Member
May 10 2006 09:08am
Quote (xepolite @ Wed, 10 May 2006, 14:54)
Quote (¢?NNI)
Enlighten me, Sir.

Dat is niet aan mij. Ik ben hier niet over begonnen. Al lijkt het me handigdat je uberhaupt weet waar je het over hebt voordat je ergens over begint, wat jij?

Wellicht niet, maar dat was het ook net. Ik trachtte een juist beeld te krijgen van wat jij verstaat onder "belachelijk maken van mensen die erom vragen". Ik haalde dan ook een hypothese aan en vroeg je of die strookte met de realiteit.

Maar anyway, hoe gaat dat dan meestal wel in de praktijk?

Quote (¢?NNI)
Metandere woorden: je mag iemand "uitmaken" omdat hij niks van hetspelletje kent, maar je mag iemand NIET "uitmaken" omdat hij simpelwegde discussie niet volgt en alle waardevolle statements negeert? Klinkt logisch!

Er is een verschil tussen niet begrijpen en niet willen begrijpen.

Dat is een zeer intellectuele uitspraak Herr Xepolite, en de aanleiding van een bepaald gedrag kan dat bepaalde gedrag inderdaad rechtvaardigen, maar ik zie nog steeds niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft?

Quote (¢?NNI)
Neemaar ik ben er vast en zeker van dat wat tussen jou en je e-friend isgebeurd van levensbelang moet geweest zijn. Maar voel je vrij om me te verbeteren

Prachtig uit de lucht gegrepen!

Trouwens ¢?NNI, wat probeer je eigenlijk te bereiken?

Met de eerste post wou ik gewoon even zeggen dat het inderdaad wel "lollig" is om met een aantal e-friends anderen "uit te maken" vanwege hun visie op de tactieken in een computerspelletje en dat het heel ironisch is dat jij anderen bekritiseerd op hun visie op dat alles. Verder ben ik gewoon wat aan het lullen, jij doet toch ook mee?

Quote (SnipeAlott)
nog ff en we moeten dit naar de battlefloor verplaatsen

Waarom dan?

Quote (Host_of_sorrow)
De discussie zelf of ¢?NNI die probeert intellectueel over te komen in discussies die nergens over gaan.

Het grappige is, dat jij denkt dat mijn doel eruit bestaat "intellectueel over te komen" terwijl dit gewoon mijn manier van discussiėren is. Echt grappig, want als jij dit beschouwt als "een poging om intellectueel over te komen", wilt dat zeggen dat jij sowieso "simpeler" bent. Heh. In feite heb je jezelf meer beledigt dan mij. Proficiat =)
Member
May 10 2006 09:55am
Het feit dat jij denkt dat het een poging tot beledigen zegt ook al genoeg.

Ik voel geen behoefte om mijn intelligentie te tonen, dat doe ik wel op mijn werk waar het zin heeft, niet hier waar het niveau van de discussies niet hoger ligt dan het vriespunt.

Ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je met dit weer zin hebt om te klootzakken op een 1 of ander forum:P

This post was edited by Host_of_sorrow on May 10 2006 10:04am
Member
Gold: 5,901.42
May 10 2006 10:05am
Quote (¢?NNI @ Wed, 10 May 2006, 16:08)
Quote (Host_of_sorrow)

Het grappige is, dat jij denkt dat mijn doel eruit bestaat "intellectueel over te komen" terwijl dit gewoon mijn manier van discussiėren is. Echt grappig, want als jij dit beschouwt als "een poging om intellectueel over te komen", wilt dat zeggen dat jij sowieso "simpeler" bent. Heh. In feite heb je jezelf meer beledigt dan mij. Proficiat =)

als je zo graag wil discussiėren, zoek dan een discussie-forum op, of ga op een discussieerclub,
soms begint da egt irritant te worden, altijd maar die pagina's lange discussies,
en iets grappigs of leuks komt er ook nie egt uit,
srry als ik hier weer een regel overtreed, maar da zal dan maar -.-
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
May 10 2006 10:05am
Quote (¢?NNI)
Wellicht niet, maar dat was het ook net. Ik trachtte een juist beeld te krijgen van wat jij verstaat onder "belachelijk maken van mensen die erom vragen". Ik haalde dan ook een hypothese aan en vroeg je of die strookte met de realiteit.

Maar anyway, hoe gaat dat dan meestal wel in de praktijk?

Goed, goed dan.

Persoon Y: Hai! De aarde is plat!!!
Persoon Xepo: Nee, want zus en zo.
Persoon Y: OMG wat ben jij fucking dom, ik ben master Ik p00n jou!
Persoon Xepo: [insert random flame]

In a nutshell zeg maar, yay.

Quote (¢?NNI)
de aanleiding van een bepaald gedrag kan dat bepaalde gedrag inderdaad rechtvaardigen, maar ik zie nog steeds niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft?

Het onderwerp gaat gepaard met een ingesteldheid toch? Bij een serieuze discussie past een "niet willen" begrijpen ingesteldheid niet, eigenlijk past dat nooit, maar bij minder serieuze dingen (lees computerspelletjes) komt het maar al te vaak voor. In zovere heeft gedrag dus te maken met onderwerp.

Quote (¢?NNI)
Met de eerste post wou ik gewoon even zeggen dat het inderdaad wel "lollig" is om met een aantal e-friends anderen "uit te maken" vanwege hun visie op de tactieken in een computerspelletje en dat het heel ironisch is dat jij anderen bekritiseerd op hun visie op dat alles.

Err.. dus als ik het goed begrijp is het ironisch dat ik andere mensen probeer te verbeteren als ze iets in mijn ogen fout doen? Sorry als je dit niet bedoeld maar dit is wat ik ervan kon maken. :S

Quote (¢?NNI)
Verder ben ik gewoon wat aan het lullen, jij doet toch ook mee?

Helaas wel, ik lijk wel gek happy.gif

Quote (SnipeAlott)
Als xepolite niet met zen warn lvl in zen maag zit dan moet ie dat zelf weten, ik zelf zou 10% al erg vinden en ik heb ook geen idee waarom hij die 90% heeft gekregen dus kan daar ook niets zinnigs over zeggen

Inderdaad thumbs.gif

Quote (Host_of_Sorrow)
Ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je met dit weer zin hebt om te klootzakken op een 1 of ander forum:P

Oei. De pot verwijt den ketel dat hij zwart ziet? wink.gif

This post was edited by xepolite on May 10 2006 10:07am
Member
May 10 2006 10:12am
Ik maak huiswerk tot mijn vriendin thuis komt dan gaan we naar het strand...

Ik ben niet zo inconsequent, zit al de hele dag in de zon. smile.gif

This post was edited by Host_of_sorrow on May 10 2006 10:18am
Member
Gold: 39.00
May 10 2006 01:29pm
wow is dat een bambi knuffel onder glas ?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll