Quote (¢?NNI)
Wellicht niet, maar dat was het ook net. Ik trachtte een juist beeld te krijgen van wat jij verstaat onder "belachelijk maken van mensen die erom vragen". Ik haalde dan ook een hypothese aan en vroeg je of die strookte met de realiteit.
Maar anyway, hoe gaat dat dan meestal wel in de praktijk?
Goed, goed dan.
Persoon Y: Hai! De aarde is plat!!!
Persoon Xepo: Nee, want zus en zo.
Persoon Y: OMG wat ben jij fucking dom, ik ben master Ik p00n jou!
Persoon Xepo: [insert random flame]
In a nutshell zeg maar, yay.
Quote (¢?NNI)
de aanleiding van een bepaald gedrag kan dat bepaalde gedrag inderdaad rechtvaardigen, maar ik zie nog steeds niet in wat dat met het onderwerp te maken heeft?
Het onderwerp gaat gepaard met een ingesteldheid toch? Bij een serieuze discussie past een "niet willen" begrijpen ingesteldheid niet, eigenlijk past dat nooit, maar bij minder serieuze dingen (lees computerspelletjes) komt het maar al te vaak voor. In zovere heeft gedrag dus te maken met onderwerp.
Quote (¢?NNI)
Met de eerste post wou ik gewoon even zeggen dat het inderdaad wel "lollig" is om met een aantal e-friends anderen "uit te maken" vanwege hun visie op de tactieken in een computerspelletje en dat het heel ironisch is dat jij anderen bekritiseerd op hun visie op dat alles.
Err.. dus als ik het goed begrijp is het ironisch dat ik andere mensen probeer te verbeteren als ze iets in mijn ogen fout doen? Sorry als je dit niet bedoeld maar dit is wat ik ervan kon maken. :S
Quote (¢?NNI)
Verder ben ik gewoon wat aan het lullen, jij doet toch ook mee?
Helaas wel, ik lijk wel gek

Quote (SnipeAlott)
Als xepolite niet met zen warn lvl in zen maag zit dan moet ie dat zelf weten, ik zelf zou 10% al erg vinden en ik heb ook geen idee waarom hij die 90% heeft gekregen dus kan daar ook niets zinnigs over zeggen
Inderdaad

Quote (Host_of_Sorrow)
Ik snap ook eerlijk gezegt niet dat je met dit weer zin hebt om te klootzakken op een 1 of ander forum:P
Oei. De pot verwijt den ketel dat hij zwart ziet?
This post was edited by xepolite on May 10 2006 10:07am