d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag Over Een Guild
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Sep 3 2008 10:12am
Quote (Demonsangel @ Wed, 3 Sep 2008, 17:00)
Understatement imo.


moet lief zijn, heb al warn
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Sep 5 2008 10:31am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 3 Sep 2008, 17:48)
hij is vervelend...


Hij is hier niet eens meer zo vaak omdat er alleen maar irritante gasten zitten happy.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 5 2008 11:20am
Quote (Zompy @ Fri, 5 Sep 2008, 16:31)
Hij is hier niet eens meer zo vaak omdat er alleen maar irritante gasten zitten happy.gif


Ja, ga weg!

edit: meervoud van emoticon is emoticons.

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 5 2008 11:21am
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 5 2008 11:23am
Quote (Zompy @ Fri, Sep 5 2008, 04:31pm)
Hij is hier niet eens meer zo vaak omdat er alleen maar irritante gasten zitten happy.gif


jij bent hier de enige teringlijer hier, één die hier beetje met je regeltjes komt preken alsof je ze uit je bijbel voorleest alleen maar om je lul en vingers dieper in moderator konten te stoppen.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 5 2008 11:39am
Quote (Zompy @ Fri, Sep 5 2008, 04:31pm)
Hij is hier niet eens meer zo vaak omdat er alleen maar irritante gasten zitten happy.gif


bedankt he.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll