d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Liedje > Geef Mening, Plx
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 7 2008 01:16pm
serieus eduard flikker op vuile lijer..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 7 2008 01:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 7 Sep 2008, 19:16)
serieus eduard flikker op vuile lijer..


Je bent zelf serieus eduard flikker op vuile lijer..
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 7 2008 01:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 07:16pm)
serieus eduard flikker op vuile lijer..


je vuile lijer moeder man
ga grasmaaien ofzo
nog meer muziek speciaal voor jou trouwes
http://www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY

This post was edited by jekankermoeder on Sep 7 2008 01:36pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 7 2008 01:49pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 7 Sep 2008, 21:18)
Je bent zelf serieus eduard flikker op vuile lijer..


jij mag ook

@eduard das al een beter nummer maar je bent nog steeds een kneus..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 02:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 07:16pm)
serieus eduard flikker op vuile lijer..
Perfecte avatar voor jou, schatje:

Omdat je het waard bent blush.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 7 2008 02:53pm
Quote (JWT @ Sun, 7 Sep 2008, 22:05)
Perfecte avatar voor jou, schatje: http://www.hoveniers-informatie.nl/images/logo.gif

Omdat
je het waard bent blush.gif


thx maar, nothx.

stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 7 2008 03:54pm
edu, probeer de streams op PF eens als je van dit soort muziek houdt..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Sep 7 2008 05:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 7 Sep 2008, 22:53)
thx maar, nothx.

stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi


Wat is er dan zo tof aan 't hebben van een Audi?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 7 2008 05:23pm
Quote (Kanni @ Mon, 8 Sep 2008, 01:14)
Wat is er dan zo tof aan 't hebben van een Audi?


het feit dat 95% van de mensen hem niet kunnen betalen?
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 7 2008 05:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 08:53pm)
thx maar, nothx.

stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi
Ach, ik heb al een auto dus ik ben/blijf de lachende derde.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll