☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Liedje > Geef Mening, Plx
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2028
Replies: 78
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#11
Sep 7 2008 01:16pm
serieus eduard flikker op vuile lijer..
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#12
Sep 7 2008 01:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 7 Sep 2008, 19:16)
serieus eduard flikker op vuile lijer..
Je bent zelf serieus eduard flikker op vuile lijer..
jekankermoeder
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold
:
20.00
Warn: 40%
#13
Sep 7 2008 01:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 07:16pm)
serieus eduard flikker op vuile lijer..
je vuile lijer moeder man
ga grasmaaien ofzo
nog meer muziek speciaal voor jou trouwes
http://www.youtube.com/watch?v=6zo1-XlazvY
This post was edited by jekankermoeder on Sep 7 2008 01:36pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#14
Sep 7 2008 01:49pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 7 Sep 2008, 21:18)
Je bent zelf serieus eduard flikker op vuile lijer..
jij mag ook
@eduard das al een beter nummer maar je bent nog steeds een kneus..
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#15
Sep 7 2008 02:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 07:16pm)
serieus eduard flikker op vuile lijer..
Perfecte avatar voor jou, schatje:
Omdat je het waard bent
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#16
Sep 7 2008 02:53pm
Quote (JWT @ Sun, 7 Sep 2008, 22:05)
Perfecte avatar voor jou, schatje:
http://www.hoveniers-informatie.nl/images/logo.gif
Omdat
je het waard bent
thx maar, nothx.
stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#17
Sep 7 2008 03:54pm
edu, probeer de streams op PF eens als je van dit soort muziek houdt..
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#18
Sep 7 2008 05:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 7 Sep 2008, 22:53)
thx maar, nothx.
stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi
Wat is er dan zo tof aan 't hebben van een Audi?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#19
Sep 7 2008 05:23pm
Quote (Kanni @ Mon, 8 Sep 2008, 01:14)
Wat is er dan zo tof aan 't hebben van een Audi?
het feit dat 95% van de mensen hem niet kunnen betalen?
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#20
Sep 7 2008 05:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Sep 7 2008, 08:53pm)
thx maar, nothx.
stakkertje ik lach jou later uit vanuit men nieuwste audi
Ach, ik heb al een auto dus ik ben/blijf de lachende derde.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
8
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact