☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> The Unholy Alliance Iii > Slayer, Amon Amarth, Trivium, Mastodon
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1756
Replies: 50
Track Topic
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
7,720.00
#11
Aug 31 2008 11:31am
vroeger slayer geluisterd.
maar hoef ze niet live te zien..
korn moet ik wel nog eens live zien..
Mischa
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold
:
10,649.90
#12
Aug 31 2008 11:32am
korn heb ik live gezien viel tegen
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
7,720.00
#13
Aug 31 2008 11:54am
Quote (Mischa @ Sun, Aug 31 2008, 07:32pm)
korn heb ik live gezien viel tegen
ik ook, 1*
vond het helemaal te gek
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#14
Aug 31 2008 12:23pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, 31 Aug 2008, 19:31)
vroeger slayer geluisterd.
maar hoef ze niet live te zien..
korn moet ik wel nog eens live zien..
Slayer is super vet live, ze waren dit jaar @ waldrock!
Mischa
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold
:
10,649.90
#15
Aug 31 2008 02:01pm
ik heb toen in de arena slipknot, korn en metallica in 1 avond gezien
CorvX
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
6.67
Warn: 100%
#16
Aug 31 2008 02:27pm
Quote (Mischa @ Sun, 31 Aug 2008, 22:01)
ik heb toen in de arena slipknot, korn en metallica in 1 avond gezien
Oh ok gaaf, metallica al eens gezien. korn & slipknot niet, was 't een beetje vet?
Chlamydia
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
6.22
#17
Aug 31 2008 03:03pm
Ik zou Slipknot en Linkin Park nog wel eens live willen zien.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#18
Aug 31 2008 03:10pm
ik wil RATM , Saliva , Skindred , Nonpoint wel eens live zien
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#19
Aug 31 2008 11:40pm
Jannes, Frans Bauer en Jan Smit?
This post was edited by MilkAndCookies on Aug 31 2008 11:40pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#20
Sep 1 2008 03:17am
en niet te vergeten henk hier aan het eind van de straat die ken der ook wat van!
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact