d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard 1 - Hellskin 0 > Voor Iedereen Die Niet Van Diablo Houd!
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 03:38am
Quote (Demonsangel @ Thu, Aug 28 2008, 07:25am)
Je hebt toch alles van die andere acc ook afgemuled?


nee alles zat er nog op

lvl 49 ama (omg ja die!)
49 sorc
95 pala
49 sorc
29 pala
perf ladder runewords mule
m'n gekke lld items mule

Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 08:35am)
Dat is wel genaaid. Waar gehackt wordt, vallen spaanders.


ik heb nog nooit in m'n fucking leven hacks gebruikt voor diabloII.

Quote (CpTJenJen @ Thu, Aug 28 2008, 06:07am)
ik wou zeggen dennis met hacks dan stop ik gelijk met het spel..

maar wat is nu precies het probleem.. D2jsp?


ja omdat het een ongepaste site was volgens blizzard
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 28 2008 04:09am
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 28 2008, 09:38am)
ja omdat het een ongepaste site was volgens blizzard
Haha, wat kansloos. Postte je dat op battle.net?

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 28 2008 04:09am
Quote (Hellskin @ Thu, 28 Aug 2008, 10:38)
ja omdat het een ongepaste site was volgens blizzard


maar.. waarom jij dan.. ik bedoel dan had iedereen hier geclosed moeten zijn, maar ik heb dat eigenlijk nog nooit gehoord..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 04:21am
Quote
Haha, wat kansloos. Postte je dat op battle.net?


mijn bnet account was *www.d2jsp.org

This post was edited by Hellskin on Aug 28 2008 04:22am
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Aug 28 2008 04:36am
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 28 2008, 12:57am)
wat heb jij het mis zeg.

check unotopia's post eerst.


ik heb geen enkele vorm van 3th party programs gebruikt since de release van diabloII


blizz mailen en zeggen dat deze site tegenwoordig geen hacks meer promote/provide ;p
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 28 2008 04:39am
Ik bedoelde of je andere acc al leeggemuled is.
Tijd om TheCarePolice te sellen imo.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 05:33am
Quote (Demonsangel @ Thu, Aug 28 2008, 10:39am)
Ik bedoelde of je andere acc al leeggemuled is.
Tijd om TheCarePolice te sellen imo.


m'n andere acc is idd al leeg.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 28 2008 05:50am
Quote (Rogier @ Thu, 28 Aug 2008, 11:36)
blizz mailen en zeggen dat deze site tegenwoordig geen hacks meer promote/provide ;p


Alleen nog maar een systeem waarbij diablo 2 items met geld te koop zijn.

edit: Hellskin doe eens niet zo dom en naïef.

This post was edited by sK_Kabouter on Aug 28 2008 06:02am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 28 2008 05:52am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, Aug 28 2008, 11:50am)
Alleen nog maar een systeem waarbij diablo 2 items met geld te koop zijn.


je kan helemaal geen diablo items voor geld kopen.

je kan forumgold kopen. das een heel groot verschil
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Aug 28 2008 05:58am
Quote (Hellskin @ Thu, Aug 28 2008, 12:52pm)
je kan helemaal geen diablo items voor geld kopen.

je kan forumgold kopen. das een heel groot verschil


groot verschil? nee. details? ja
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll