d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Fitnes Vraagje > Zijn Er Hier Die Dit Doen?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 09:46am
Quote (MorphX @ Thu, 28 Aug 2008, 17:41)
ma voetbal dus.
we zouden hier eens een potje moeten voetballen, onder de D2jsp'ers.

OOOHHH OOH MY GOD biggrin.gif
Belgie - Nederland!!
haha zou enorm fun zijn peins ik biggrin.gif

Jaaaaaa. Als ze Mischa in 't doel zetten zijn we klaar.

Nu we er toch over bezig zijn: fucking jammer van Standard gisteren.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 09:56am
Quote (Kanni @ Thu, Aug 28 2008, 04:46pm)
Jaaaaaa. Als ze Mischa in 't doel zetten zijn we klaar.

Nu we er toch over bezig zijn: fucking jammer van Standard gisteren.


onverdiend.
ik zou het niet erg vinden als Standard verloor met 5-1 ofzo,
maar zo nipt op het einde een goal tegenkrijgen, terwijl Liverpool met zen machtige squad zeer ondermaats presteerde.
pff, Standard had een paar goede pogingen. Ze hadden zelfs een enorm kans in de 88str minuut ofzo, met die voorzet en de kopper naast pal voor de goal met de keeper in het midden. wa beter gemikt, en die zat gewoon.
ben namen vergeten, ma was die marokaan met die kopper dacht ik. haha vergeef me ofzo, ma ik riep "fucking makkak leer is afwerken" biggrin.gif

meh,
over het algemeen, belgisch voetbal is aan het sterven.
Dringend wa verandering aan nodig.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 28 2008 10:50am
voetbal nederland belgie. ik doe zeker mee eerste wedstrijd in belgie?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Aug 28 2008 01:15pm
Niet genoeg vlamingen om aan een elftal te komen denk ik...
nouja, we maken ze wel in met 8 ofzo biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 28 2008 01:20pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 28 Aug 2008, 20:15)
Niet genoeg vlamingen om aan een elftal te komen denk ik...
nouja, we maken ze wel in met 8 ofzo biggrin.gif


we hebben overlopers nodig .. doe ik wel ( ben wel niet zo goed ) maja woon dichtbij belgie is fair? ik vind wel een leuk idee xD
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 01:39pm
ierste matj in antwaarpe okey,
ik voetbal sins kik 5 was okey,
ik sjot olle nor hois!!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 28 2008 02:33pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, 28 Aug 2008, 21:15)
Niet genoeg vlamingen om aan een elftal te komen denk ik...
nouja, we maken ze wel in met 8 ofzo biggrin.gif

En de Walen dan? Flamingant!

Quote (MorphX @ Thu, 28 Aug 2008, 17:56)
onverdiend.
ik zou het niet erg vinden als Standard verloor met 5-1 ofzo,
maar zo nipt op het einde een goal tegenkrijgen, terwijl Liverpool met zen machtige squad zeer ondermaats presteerde.
pff, Standard had een paar goede pogingen. Ze hadden zelfs een enorm kans in de 88str minuut ofzo, met die voorzet en de kopper naast pal voor de goal met de keeper in het midden. wa beter gemikt, en die zat gewoon.
ben namen vergeten, ma was die marokaan met die kopper dacht ik. haha vergeef me ofzo, ma ik riep "fucking makkak leer is afwerken" biggrin.gif

Mja, als Standart die penalty in de heenwedstrijd had gescoord..

Quote (MorphX @ Thu, 28 Aug 2008, 17:56)
meh,
over het algemeen, belgisch voetbal is aan het sterven.
Dringend wa verandering aan nodig.

Competitie of de Rode Duivels?
Naja, ik vind dat er in 't nationaal elftal zeker wel potentie zit, alleen haal je er dat met een bondscoach als Vanderrycken niet uit. Belgiƫ moet maar eens een goeie buitenlandse coach aantrekken. Doe maar Hiddink.
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Aug 29 2008 04:17am
Ik ben van mening, je hebt het of je hebt het niet. Ik groei als kool zonder ook maar niks te gebruiken, geen poeders, pilletjes of naalden. tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 29 2008 04:26am
Quote (Mark28 @ Fri, Aug 29 2008, 12:17pm)
Ik ben van mening, je hebt het of je hebt het niet. Ik groei als kool zonder ook maar niks te gebruiken, geen poeders, pilletjes of naalden. tongue.gif


Zonder niets, dus met iets?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll