Quote (Ov2rkill @ Thu, 28 Aug 2008, 21:15)
Niet genoeg vlamingen om aan een elftal te komen denk ik...
nouja, we maken ze wel in met 8 ofzo

En de Walen dan? Flamingant!
Quote (MorphX @ Thu, 28 Aug 2008, 17:56)
onverdiend.
ik zou het niet erg vinden als Standard verloor met 5-1 ofzo,
maar zo nipt op het einde een goal tegenkrijgen, terwijl Liverpool met zen machtige squad zeer ondermaats presteerde.
pff, Standard had een paar goede pogingen. Ze hadden zelfs een enorm kans in de 88str minuut ofzo, met die voorzet en de kopper naast pal voor de goal met de keeper in het midden. wa beter gemikt, en die zat gewoon.
ben namen vergeten, ma was die marokaan met die kopper dacht ik. haha vergeef me ofzo, ma ik riep "fucking makkak leer is afwerken"

Mja, als Standart die penalty in de heenwedstrijd had gescoord..
Quote (MorphX @ Thu, 28 Aug 2008, 17:56)
meh,
over het algemeen, belgisch voetbal is aan het sterven.
Dringend wa verandering aan nodig.
Competitie of de Rode Duivels?
Naja, ik vind dat er in 't nationaal elftal zeker wel potentie zit, alleen haal je er dat met een bondscoach als Vanderrycken niet uit. Belgiƫ moet maar eens een goeie buitenlandse coach aantrekken. Doe maar Hiddink.