d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aan Bobje / Ruub > Ik Heb Een Vraagje
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 27 2008 12:22pm
Quote (JWT @ Wed, 27 Aug 2008, 20:13)
Ja hoor. Dus als er een wonder gebeurt dan is dat het bewijs dat God wel bestaat?


Nee, natuurlijk niet, suffie. Echter, ik heb onlangs Brief aan een Christelijke Natie van Sam Harris gelezen en daar stond een aantal interessante voorbeelden in, over het feit hoe God zich niet in zijn volledigheid manifesteert; bij mogelijk bestaan, dat heet. Het hoofdonderwerp herinnerde me hieraan.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 12:23pm
Ik wil alles of niets.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 27 2008 12:25pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 06:15pm)


daarmee heb je dus altijd een trio xD
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 12:26pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 08:15pm)


wOOt zelfs tekeningetjes en alles. xD

En hou dat god gedoe hierbuiten.

This post was edited by Demonsangel on Aug 27 2008 12:26pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 27 2008 12:28pm
Quote (Demonsangel @ Wed, 27 Aug 2008, 20:26)
wOOt zelfs tekeningetjes en alles. xD

En hou dat god gedoe hierbuiten, sorry Remy, maar er was een reden waarom er niet stond Bob / Ruub / remy.


OMG OMG PERSONAL ATTACK!!11!

Je bent bang voor God, is het niet?
Al is het alleen maar vanwege je blasfemerende naam, jij ketter!
Leg dat maar eens uit aan Petrus!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 12:33pm
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 27 2008, 08:28pm)
OMG OMG PERSONAL ATTACK!!11!

Je bent bang voor God, is het niet?
Al is het alleen maar vanwege je blasfemerende naam, jij ketter!
Leg dat maar eens uit aan Petrus!


Shit, jij bent ook een anonymous gebruiker? happy.gif

May I burn in hell then!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 04:02pm
Fuck God, fuck rare mensen en fuck twee hoofden. Dat is mijn antwoord.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll