Quote (M[o)
nkey[115],Wed, 27 Aug 2008, 15:00]"smaak" wordt aangeleerd
Ok, Plato.
de achterliggende gedachte achter nieuwe spellen is $
vroeger was dat niet zo, en daarom krijg je dat soort spellen als carmageddon1 waar het bloed rond spat.
of de eerste duke nukem 3d. kon je geld naar een hoer gooien...
Vroeger werden inderdaad spellen voor het goede doel gemaakt. Carmaggeddon werd gemaakt om Artsen zonder Grenzen te financieren.
Hoor je wel hoe onzinnig dat klinkt? Natuurlijk werden die spellen voor harde cash gemaakt. Innovatie leidt tot meer verkochte aantallen (mits het aanspreekt) en daardoor verkopen die spellen.
Shit, jij noemt Carmaggeddon en DN3D. Inderdaad.. heel origineel. Daar doet de nieuwe engine van The Force Unleashed niks tegen. Of de Gravity Gun uit Half life 2. Om nog maar te zwijgen over de online gameplay van CoD4 en Halo 3. Tsss, lerende wezens in Black & White: PUUR voor het geld.
Moet ik doorgaan? Of snap je mijn punt?
Overigens zijn er nu nog veel hardere spellen op de markt dan toen. Condemned 2, Dead Rising, Manhunt 2 schieten me zo gauw te binnen.
nu heb je zo'n grafisch "perfecte" omgeving met sprookjes achtige verhalen.
Vroeger niet, toen was alles lelijk, maar wat wil je: de winst ging naar het Rode Kruis.
zijn maar een enkel aantal spellen die beter worden namate de jaren.
hitman en c&c
Onzin.
ut heeft zijn beste tijd ook al gehad, halo word uitgemolken,
en MARIOKART, omfg.. de eerste 2 waren leuk.. maar hou alsjeblieft op met vervolgen te maken...
Van Halo wist je al dat er 3 delen zouden komen en vooralsnog is er nog geen vervolg aangekondigd (Halo Wars is spin-off).
the sims, geweldig spel..eerste in zijn soort
eerste uitbreiding.. een ramp..
tweede, derde, vierde, vijfde.. gek ofzo?
weetje wat
SIMS2
Klopt, was diablo 2 maar nooit gemaakt, bah.
er zijn namelijk 2 opties,
of je gelooft dat het beste spel al is gemaakt.
of je gelooft dat het beste spel nog gemaakt moet worden.
geef mij dan maar de eerste optie. ben ik ook nog eens meer tevreden met me games.
meer dan iemand die zit te wachten op iets wat misschien ooit nog eens gaat komen.
Ben je zo bang voor veranderingen?