☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev
1
2
3
4
23
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 5078
Replies: 229
Track Topic
IntensiveTouch
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold
:
1,060.00
#11
Aug 26 2008 10:32am
69 kg, (phieuw)
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#12
Aug 26 2008 10:47am
74
Eigenlijk 40, maar ik schaam me ervoor.
Chlamydia
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
6.22
#13
Aug 26 2008 10:53am
71, maar ik moet nog poepen, dus rond de 62 denk ik zo.
ReadyAimFire
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold
:
0.30
#14
Aug 26 2008 11:02am
1,67 52kg
Daar kan je het wel mee doen dacht ik zo
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#15
Aug 26 2008 11:12am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Aug 26 2008, 05:02pm)
1,67 52kg
Daar kan je het wel mee doen dacht ik zo
JAHAAAA WE GAAN DWERGWERPEN!
why you so small?
ReadyAimFire
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold
:
0.30
#16
Aug 26 2008 11:13am
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 05:12pm)
JAHAAAA WE GAAN DWERGWERPEN!
why you so small?
Mijn pa is even groot als ik, mijn ma nog een stuk kleiner, dusja :/
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#17
Aug 26 2008 11:14am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Aug 26 2008, 07:02pm)
1,67 52kg
Daar kan je het wel mee doen dacht ik zo
WTF!
Mijn kleine teen is nog groter/dikker als jou.
xzpepijnzx
Member
Posts: 1,645
Joined: Jan 15 2006
Gold
:
1.89
#18
Aug 26 2008 11:15am
Quote (JWT @ Tue, 26 Aug 2008, 18:26)
Hoe moet ik dat doen? Een foto maken van mijn weegschaal (als ik erop sta) en tegelijkertijd mijn piemel onderin beeld fotograferen?
goed idee... doen!
This post was edited by xzpepijnzx on Aug 26 2008 11:15am
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
7,720.00
#19
Aug 26 2008 11:23am
1.86m
86kg
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#20
Aug 26 2008 11:25am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, Aug 26 2008, 05:13pm)
Mijn pa is even groot als ik, mijn ma nog een stuk kleiner, dusja :/
dan ben je toch bestwel klein.
ag ja. jij wint vast. (unless rubberdildoninja kleiner is)
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
23
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact