d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Melkenkoekjes > Hoi
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,869
Joined: Aug 21 2008
Gold: 2.00
Aug 25 2008 01:32pm
Ga je naar het stedelijk lyceum Zuid Rubberninja? tongue.gif

Want daar zit ik namelijk... t'is best chill
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 25 2008 01:39pm
nee dude gewoon allemaal naar breda komen.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 25 2008 01:47pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Aug 25 2008, 05:09pm)
Dat is een heel pokke eind fietsen, nty!
Vervelend. Voor 50 euro wil ik wel je taxi zijn.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 26 2008 12:17am
Quote (JWT @ Mon, 25 Aug 2008, 19:47)
Vervelend. Voor 50 euro wil ik wel je taxi zijn.


Sla ik 2 vliegen in een klap!

Én Twan neuken én Richard neuken!
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Aug 26 2008 04:38am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Aug 25 2008, 06:09pm)
Dat is een heel pokke eind fietsen, nty!


Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 26 2008 05:00am
edu heb 100% :S
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Aug 26 2008 07:51am
Quote (Belaf @ Mon, Aug 25 2008, 07:32pm)
Ga je naar het stedelijk lyceum Zuid Rubberninja? tongue.gif

Want daar zit ik namelijk... t'is best chill


zit op het krottenparkje =P

xaxa
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Aug 27 2008 04:11am
Quote (edujackass @ Mon, 25 Aug 2008, 15:41)
vuurwerk designen.


lol =p

is dat leuk om te volgen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll