d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lebrut Is Pissed > Grrrrrrr
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,911
Joined: Jan 30 2006
Gold: 1,307.00
Aug 20 2008 03:41am


This post was edited by lexotan on Aug 20 2008 03:48am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 20 2008 03:59am
Quote (Lebrut @ Wed, Aug 20 2008, 12:29am)


Ik heb altijd geleerd en das een goude regel tussen vrienden....DONT MESS WITH THE EX OF YA M8...ja tog???

Kep wel zoiets dat als ie dat niet respecteerd, respecteerd ie mij als vriend ook niet.


ik vind dit echt een hele zielige uitspraak.

als jij niet accepteerd dat hij verliefd geworden is op je ex dan respecteer jij hem als vriend ook niet.


het beste is je vriend te waarschuwen voor de fouten die jij hebt gemaakt en hem een behoude vaart wensen.

Quote (Rogier @ Wed, Aug 20 2008, 08:47am)
don't mess met zusjes is t dacht ik


ha dat was het ook, maar heb nu toch al ruim een half jaar een relatie met het zusje van een goede maat van me.
maar idd die maat zei een jaar of 6 geleden idd ook dat ik niet met z'n zusje moest aankutten xD

This post was edited by Hellskin on Aug 20 2008 04:01am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 20 2008 04:04am
Quote (lexotan @ Wed, Aug 20 2008, 11:41am)
http://www.imagehostfree.net/usr/326/EmoSmall.jpg


Wat nu? Vond je je " Whatever makes you sleep at night." niet zo geslaagd?

Eerst zeg je dat iemand volwassen moet worden, dan zeg je dat iemand emo is.
Met persoonlijkheidsproblemen kan je maar beter naar een psychiater gaan.

This post was edited by Demonsangel on Aug 20 2008 04:05am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Aug 20 2008 04:54am
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 20 2008, 09:37am)
Achterlijk kind.

Komt hier eens even voor de eerste keer posten en maakt zich al ineens belachelijk.


tja dat is een gave , je hebt het of je hebt het niet

hij is er duidelijk mee geboren
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 20 2008 05:12am
1. Vertel hem jouw ervaring, en bemoei je er verder niet mee.
2. Hoe heeft ze je financieel genaaid?
3. Waarom vraag je om advies voor je privé-problemen op een internet forum? Komt nogal hopeloos over.
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 20 2008 05:31am
i got hoes in different area codes
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold: 1,554.00
Aug 20 2008 08:48am
Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 20 2008, 07:37am)
Dus als ie het niet uitmaakt is hij je niet meer waardig?

Je hebt 4 jaar samengewoond met haar maar je "beste vriend" wist er niets van?

Hoe moeten wij jou dan als beste vriend voorstellen?


Ik ken die gast net een jaar, en we hebben het er al vaak over gehad, maar weet je hoeveel claudia's er in mijn woonplaats wonen???

Quote (Hellskin @ Wed, Aug 20 2008, 10:59am)
ha dat was het ook, maar heb nu toch al ruim een half jaar een relatie met het zusje van een goede maat van me.
maar idd die maat zei een jaar of 6 geleden idd ook dat ik niet met z'n zusje moest aankutten xD


sorry hellsskin, met alle respect, maar ik zou dat dus nooit doen.....

Quote (Kanni @ Wed, Aug 20 2008, 12:12pm)
1. Vertel hem jouw ervaring, en bemoei je er verder niet mee.
2. Hoe heeft ze je financieel genaaid?
3. Waarom vraag je om advies voor je privé-problemen op een internet forum? Komt nogal hopeloos over.



1. heb ik al verteld......
2. ik had vloer meubels tv en all kk zooi gekocht....en zij was z'n sneaky btitch dat ze alle bonnetjes en derhelijke verstopte/ of weg had gegooid zo dat er niks meer op papier van mij was.
3. misschien eb je wel gelijk, maar dacht dat er sommige mensen wel enig ervaring/ kennis van zoeits hadden....en daar een eerlijke mening over kunnen geven

This post was edited by Lebrut on Aug 20 2008 09:04am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 20 2008 08:51am
Heeft ze je met een euro verkracht? Dat is pas financieel naaien.

On topic: flikker op, camper.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 20 2008 09:14am
Wat is er mis met zusjes?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 20 2008 09:18am
Quote (Chlamydia @ Wed, 20 Aug 2008, 15:14)
Wat is er mis met zusjes?


Nichtjes zijn veel beter! Een vriend (Patrick), had eens het 11-jarige nichtje van een andere vriend gezoent tijdens een regionaal festival, haha!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll