Quote (Demonsangel @ Wed, Aug 20 2008, 07:37am)
Dus als ie het niet uitmaakt is hij je niet meer waardig?
Je hebt 4 jaar samengewoond met haar maar je "beste vriend" wist er niets van?
Hoe moeten wij jou dan als beste vriend voorstellen?
Ik ken die gast net een jaar, en we hebben het er al vaak over gehad, maar weet je hoeveel claudia's er in mijn woonplaats wonen???
Quote (Hellskin @ Wed, Aug 20 2008, 10:59am)
ha dat was het ook, maar heb nu toch al ruim een half jaar een relatie met het zusje van een goede maat van me.
maar idd die maat zei een jaar of 6 geleden idd ook dat ik niet met z'n zusje moest aankutten xD
sorry hellsskin, met alle respect, maar ik zou dat dus nooit doen.....
Quote (Kanni @ Wed, Aug 20 2008, 12:12pm)
1. Vertel hem jouw ervaring, en bemoei je er verder niet mee.
2. Hoe heeft ze je financieel genaaid?
3. Waarom vraag je om advies voor je privé-problemen op een internet forum? Komt nogal hopeloos over.
1. heb ik al verteld......
2. ik had vloer meubels tv en all kk zooi gekocht....en zij was z'n sneaky btitch dat ze alle bonnetjes en derhelijke verstopte/ of weg had gegooid zo dat er niks meer op papier van mij was.
3. misschien eb je wel gelijk, maar dacht dat er sommige mensen wel enig ervaring/ kennis van zoeits hadden....en daar een eerlijke mening over kunnen geven
This post was edited by Lebrut on Aug 20 2008 09:04am