Quote (Kanni @ Mon, Aug 18 2008, 02:20pm)
Ga hier weg.
je gastvrijheid is legendarisch garb
enja , ik kan niet stemmen , ik luister naar alles behalve jump( belachelijk ) / en classic ( slaapverwekkend )
zolang het liedje maar mooi is maakt het me echt geen klop uit welke genre het is
e : ok er zijn paar uitzonderingen van liedjes die klasiek zijn waar ik wel naar luister , maar dat zijn er hoogstens 2-3
This post was edited by cranium-sf on Aug 18 2008 09:51am