d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Need Help With Translating > Dutch -> English
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 19 2008 03:39am
Quote (freecontrol @ Tue, Aug 19 2008, 11:16am)
Waarom zit je zo te doen? Ik vind je echt geweldig laten we nu stoppen?


Omdat je zinnen met willekeurige hoofdletters rot zijn om te lezen. Als iemand vraagt om iets te vertalen, doe het dan ook goed als je erop antwoordt.

Het kan me geen reet schelen dat je me geweldig vindt en ik zal ophouden als je je zinnen leesbaar maakt.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 19 2008 04:29am
Quote (freecontrol @ Tue, Aug 19 2008, 08:57am)
Omg biggrin.gif vakantie jongen en Btw ik Zie jou niet op elke Topic met hoofdletters & Punten Schrijven.


reborned
Member
Posts: 151
Joined: Aug 16 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 23 2008 04:49am
JA man ! :S
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:49am
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Aug 2008, 11:39)
Omdat je zinnen met willekeurige hoofdletters rot zijn om te lezen. Als iemand vraagt om iets te vertalen, doe het dan ook goed als je erop antwoordt.

Het kan me geen reet schelen dat je me geweldig vindt en ik zal ophouden als je je zinnen leesbaar maakt.


ga toch gedverdomme een leven zoeken kneus...

als je hier perfect nederlands verwacht....
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll