d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Beetje Verstand Van D2 > Ik Heb Een Probleem
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold: 1,554.00
Aug 17 2008 05:21pm
Quote (The Wicked @ Sun, Aug 17 2008, 11:15pm)
Met refiller voor iedere set en mpq maken en dan in je shortcut -mpq cdkey1/2.mpq werkt prima, ook voor meer dan 2.
max 4 chars van zelfde IP per server, max 8 per realm.


zoow...wahhht????ik ken was al blij toen ik die dingen aan de praat kreeg.......is het misschien mogelijk dat je even de oplossing naar mij pm't net een duidelijk beetje windows for dumnmies achtige omschrijcing???

thanx
Member
Posts: 7,629
Joined: Jun 27 2005
Gold: 7.20
Aug 17 2008 05:25pm
Zoek naar een random cdkey changer *kuch*eon*kuch* en daar zit alle beschrijving bij, zodra je hem door hebt kun je in 10 seconde een nieuwe keyset toevoegen.

This post was edited by The Wicked on Aug 17 2008 05:38pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 17 2008 05:30pm
aan degene boven mij, edit je post. alleen al door het woord in je post word je geipbanned, serieus.
zodra iemand je post reported zoals hij er nu staat ben je weg.

This post was edited by edujackass on Aug 17 2008 05:31pm
Member
Posts: 7,629
Joined: Jun 27 2005
Gold: 7.20
Aug 17 2008 05:39pm
Was dit het juiste woord edu?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 17 2008 07:28pm
nee lol JE GEHOEST GEDEELTE MOEST WEG MAN
hopelijk report niemand je ^^
Member
Posts: 7,629
Joined: Jun 27 2005
Gold: 7.20
Aug 17 2008 08:42pm
Haha ach, kan het niet meer weghalen dus we zien wel tongue.gif
Member
Posts: 17,304
Joined: Aug 19 2007
Gold: 1,554.00
Aug 17 2008 08:50pm
ik rapporteer niks...maar is het msschiem mogelijk om een link te pmen waar ik deze info kan vinden ?
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 17 2008 09:05pm
Quote (edujackass @ Sun, Aug 17 2008, 11:30pm)
aan degene boven mij, edit je post. alleen al door het woord in je post word je geipbanned, serieus.
zodra iemand je post reported zoals hij er nu staat ben je weg.


klopt terwijl njaguar jaren lang een bot heeft verspreid
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll