d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 17 2008 07:16am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Aug 17 2008, 02:54pm)
Haha. Wat is er NU weer niet goed?

Ga je deze keer wel antwoord geven, monkeyman?


je had beter kunenn vragen:"
wat is er wel goed?

Dan was ik sneller klaar geweest.
Maar niet sneller dan met dit antwoord.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 17 2008 07:48am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, 17 Aug 2008, 15:16)
je had beter kunenn vragen:"
wat is er wel goed?

Dan was ik sneller klaar geweest.
Maar niet sneller dan met dit antwoord.


Wat ben jij toch een rebel!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 17 2008 08:46am
Persoonlijk heb ik ook weleens nagedacht om bepaalde mensen te vermoorden aangezien de straf tog miniem is (ik zou als minderjarig wss maar 3 maanden ofzo krijgen net als die gast met dat mes)
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 17 2008 10:16am
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, 17 Aug 2008, 15:16)
je had beter kunenn vragen:"
wat is er wel goed?

Dan was ik sneller klaar geweest.
Maar niet sneller dan met dit antwoord.


Ofwel, je geeft weer geen antwoord.

Op jouw manier dan: wat is er wel goed? Waag het eens om net een debiel "niks" aan te komen. Dan gaat je hele "OMFG JULLIE ZIJN DOM IK BEN SLIM" niet meer zo op.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 17 2008 10:52am
Iiiiiiiiihhhh.
Aapje.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Aug 17 2008 02:20pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Aug 17 2008, 06:16pm)
Ofwel, je geeft weer geen antwoord.

Op jouw manier dan: wat is er wel goed? Waag het eens om net een debiel "niks" aan te komen. Dan gaat je hele "OMFG JULLIE ZIJN DOM IK BEN SLIM" niet meer zo op.


er is nogal veel mis met onze softe wetten..
zoveel dat je bijna "niks" kan antwoorden..
Quote (edujackass @ Sun, Aug 17 2008, 04:46pm)
Persoonlijk heb ik ook weleens nagedacht om bepaalde mensen te vermoorden aangezien de straf tog miniem is (ik zou als minderjarig wss maar 3 maanden ofzo krijgen net als die gast met dat mes)

denk je dat hij de enige is die dit denkt,
mag jij 3 keer raden waardoor dat komt.


de positieve puntjes:
wiet.
verplichte school.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 17 2008 02:35pm
Quote (Aapje)
er is nogal veel mis met onze softe wetten..
zoveel dat je bijna "niks" kan antwoorden..

Nu wordt 't boeiend.
Wat is er mis met die 'softe' wetten?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 17 2008 03:05pm
En noem eens zeven softe wetten.
En wat is soft?
En met welke wetten vergelijk je de Nederlandse wetten?
En waar hebben ze harde wetten?
En op welke manier worden de wetten gehandhaafd?
En door wie (gedetailleerd tot ras, tijd en milieu)?
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 17 2008 03:30pm
als het n dode man was geweest zou het 15 jaar zijn gewezen
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 17 2008 03:34pm
Quote (DuffmanX @ Sun, 17 Aug 2008, 22:30)
als het n dode man was geweest zou het 15 jaar  zijn gewezen
Ja, Belgische vrouwen zijn niks waard.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123421Next
Add Reply New Topic New Poll