Quote (Hellskin @ Sun, Aug 24 2008, 01:43pm)
dat vraag ik me ook af.
Te erge beelden voor minderjarigen,
heb trouwens 1 én 2 zéér uitvoerig gespeeld, bij de eerste had je wel het voordeel dat je zelf niet dood kon.
En na carma 1 uitgespeeld te hebben heb ik me bezig gehouden met de cheats