d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Hulp Nodig Met Maken Van Ss Van Pm's > Hoe Kan Je Die Het Beste Posten ?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Aug 14 2008 11:21am
Quote (Rezwalker @ Thu, 14 Aug 2008, 19:05)
snachts op het station bij mekaar gespaard


Quote (JWT @ Thu, 14 Aug 2008, 16:52)
Je kunt weer gaan.


Ligt het aan mij, of hangt er hier een erg hoog "bitchslapped-brilsmurf-kleuter" gehalte ?

Ik vraag gewoon wat, één persoon reageert daar normaal op, waarna 2 kleutertjes stoer commentaar moeten geven wat nergens op slaat.
Grappig....
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 14 2008 11:36am
Quote (Jamy @ Thu, 14 Aug 2008, 19:21)
Ligt het aan mij, of hangt er hier een erg hoog "bitchslapped-brilsmurf-kleuter" gehalte ?

Ik vraag gewoon wat, één persoon reageert daar normaal op, waarna 2 kleutertjes stoer commentaar moeten geven wat nergens op slaat.
Grappig....

Nee, dat ligt aan jou.
Als je wat FG doneert, doen we erg lief en geven we standaard twee complimentjes per post.
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Aug 14 2008 11:37am
maak er ma 3 van
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 14 2008 11:44am
het word hier echt met de dag erger..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 11:57am
Quote (Jamy @ Thu, Aug 14 2008, 05:21pm)
Ligt het aan mij, of hangt er hier een erg hoog "bitchslapped-brilsmurf-kleuter" gehalte ?

Ik vraag gewoon wat, één persoon reageert daar normaal op, waarna 2 kleutertjes stoer commentaar moeten geven wat nergens op slaat.
Grappig....


ik weet niet of je het een bitchslapped-brilsmurf-kleuter gehalte kan noemen.

maar ja dat is tochwel zo'nbeetje de sfeer die hier hangt. dat heb je snel door trouwens.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 14 2008 01:13pm
Quote (Jamy @ Thu, Aug 14 2008, 05:21pm)
Ligt het aan mij, of hangt er hier een erg hoog "bitchslapped-brilsmurf-kleuter" gehalte ?

Ik vraag gewoon wat, één persoon reageert daar normaal op, waarna 2 kleutertjes stoer commentaar moeten geven wat nergens op slaat.
Grappig....
Ik heb je hier nooit eerder gezien. Je komt hier voor hulp, heb je gekregen, probleem opgelost, dus klaar zo?
Het ligt aan jou dus, ja.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 14 2008 01:24pm
Quote (edujackass @ Thu, 14 Aug 2008, 18:45)
mag ik vragen op welke manier je dit bij elkaar gespaard heb?
als je het liever niet post dan via pm, bij voorbaat dank.


IK EIS EEN VERKLARING!!
Member
Posts: 66,109
Joined: May 4 2007
Gold: 99.20
Aug 14 2008 02:25pm
Quote (JWT @ Thu, 14 Aug 2008, 21:13)
Ik heb je hier nooit eerder gezien. Je komt hier voor hulp, heb je gekregen, probleem opgelost, dus klaar zo?
Het ligt aan jou dus, ja.


Ik wist niet dat jij de Oppersmurf was, waar ik eerst permissie aan moest vragen om hier te posten.
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 14 2008 02:38pm
Nou knulletjes, gaat het weer?

Jullie maken de dutch forums er iig niet gezelliger op, en ik geloof dat wij nederlanders al een waarschuwing aan onze broek hebben hangen...
Tenzij jullie natuurlijk de intentie hebben om het dutch forum te laten sluiten, wat erg droevig zou zijn!

Dus, kan het alsjeblieft een beetje op een wat hoger niveau?!

Bij voorbaat dank,

~Kurt

(En ja, ik weet dat ook deze post geflamed gaat worden, but it's the thought...)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 14 2008 02:40pm
degene die die waarschuwing gaf is al een jaar weg.
het is nu lord of the flies.

This post was edited by edujackass on Aug 14 2008 02:41pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll