d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frustratie!!!
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 14 2008 09:18am
Snielsje, toch. Waarom ben je zo zuur?
Koop een hamster en neem er een foto van, zodat iedereen kan zien wat voor 'n schattige jongen je in feite bent.
Vertel dat ook maar door aan Blacklist.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 14 2008 09:28am
Quote (Snielsje @ Thu, 14 Aug 2008, 16:57)
lieg niet kneus


Whahaaaa
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 14 2008 09:42am
Quote (Kanni @ Thu, Aug 14 2008, 03:18pm)
Snielsje, toch. Waarom ben je zo zuur?
Koop een hamster en neem er een foto van, zodat iedereen kan zien wat voor 'n schattige jongen je in feite bent.
Vertel dat ook maar door aan Blacklist.


wat voor lieve jongen ik eigelijk ben , oooh wat ontroer jij me toch altijd :$
koop een parkiet ofzo ga daarmee praten heb je mss iemand nog die in irl terug praat
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 09:47am
Quote (Kanni @ Thu, Aug 14 2008, 03:18pm)
Snielsje, toch. Waarom ben je zo zuur?
Koop een hamster en neem er een foto van, zodat iedereen kan zien wat voor 'n schattige jongen je in feite bent.
Vertel dat ook maar door aan Blacklist.


wat was dat met die gozer en dat hamstertje.

dat heb ik geloof ik gedeeltelijk gemist.
het is vast interesant genoeg om nog eens te herhalen xD
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 14 2008 09:58am
Quote (Hellskin @ Thu, 14 Aug 2008, 17:47)
wat was dat met die gozer en dat hamstertje.

dat heb ik geloof ik gedeeltelijk gemist.
het is vast interesant genoeg om nog eens te herhalen xD

Ik denk dat 't Zompy was. Eén of andere topic in de topic in het donor forum.

Snielsje: geef het op.
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold: 10.23
Aug 14 2008 10:00am
wat een lustopwekkende afbeelding heeft die boi in z'n sig
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 10:24am
Quote (Kanni @ Thu, Aug 14 2008, 03:58pm)
Ik denk dat 't Zompy was. Eén of andere topic in de topic in het donor forum.

Snielsje: geef het op.


vandaar dat ik het gemist heb.

ik heb geen access tot het donator forum.

maar nu weet ik het nog niet echt xD
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 14 2008 12:17pm
Quote (Hellskin @ Thu, 14 Aug 2008, 18:24)
vandaar dat ik het gemist heb.

ik heb geen access tot het donator forum.

maar nu weet ik het nog niet echt xD

Hier: http://i32.tinypic.com/14e6mgo.jpg
Of: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=19443454&f=259
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 14 2008 01:44pm
Quote (Kanni @ Thu, Aug 14 2008, 06:17pm)


wie ging trouwens zelfmoord plegen als zompy een Trusted tag zou krijgen?


Hij's in ieder geval al aardig op weg.

donators forum visitor.
aproved helper.
goeie guild.


edit: dat je donator bent en in een goede guild zit maakt natuurlijk niks uit!

This post was edited by Hellskin on Aug 14 2008 01:45pm
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 14 2008 02:40pm
En het niveau is weer bereikt! hiep hoi!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll