d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Krebs
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Aug 15 2008 09:57pm
Quote (WemyNM @ Wed, Aug 13 2008, 05:16pm)
Kanker!

Deze knul is terug van drie weken USA.
Zijn er dingen gebeurd, waarvan ik 100% op de hoogte gesteld moet worden?
BBDG begraven onder zijn eigen bloemenperkje (naast zijn zus, die aan kanker is overleden), bijvoorbeeld?

En waarom hebben jullie in mijn afwezigheid al jullie fg niet aan mij gedoneerd?
Mijn e-pen0r haalt het op deze manier nooit met de IRL-pen0r.


tjah.......................................... ik weet niet wat ik moet zeggen

This post was edited by GayMail on Aug 15 2008 09:58pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll