d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lowlands > Wie Gaat Er Mee
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 13 2008 10:59am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Aug 13 2008, 04:10pm)
graspop, eindelijk iemand die daar was.. was skindred daar?


Ik was daar ook, overkill was er ook (d8 ik)

Kdenk niet dat skindred daar was en als ze er waren heb ik ze in ieder geval niet gezien
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 11:15am
Quote (ReadyAimFire @ Wed, 13 Aug 2008, 17:59)
Ik was daar ook, overkill was er ook (d8 ik)

Kdenk niet dat skindred daar was en als ze er waren heb ik ze in ieder geval niet gezien


zucht, dan w8en we op de reactie van danny maar ik heb zn vervelend vermoeden dat hij op vakantie is ofzo
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 11:47am
Skindred was er niet, heb ook geen overkill gezien ofzo..

En, het mooiste is, heb alle headliners van graspop gemist. ^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 11:56am
Quote (KurtDraik @ Wed, 13 Aug 2008, 18:47)
Skindred was er niet, heb ook geen overkill gezien ofzo..

En, het mooiste is, heb alle headliners van graspop gemist. ^


overkill aka danny is iemand van dit forum lieverd
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 12:11pm
Ik zeg toch ook, heb'k niet gezien. tongue.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Aug 13 2008 01:26pm
skindred niet gezien, en ik ze eerlijk gezegd niet (straks eens even opzoeken)
En jah, ik was naar Barcelona met een multi-nationale bende studenten!

This post was edited by Ov2rkill on Aug 13 2008 01:27pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 13 2008 01:48pm
als ik niet had moeten werken dan had ik er wel heen gegaan
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold: 391.90
Aug 13 2008 01:54pm
Mja, vind 't trouwens niet echt een top line up van Pinkpop though, niet echt mijn muziek smaak. Mag van mij wel wat harder en zwaarder. wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 13 2008 03:21pm
Quote (KurtDraik @ Wed, 13 Aug 2008, 20:54)
Mja, vind 't trouwens niet echt een top line up van Pinkpop though, niet echt mijn muziek smaak. Mag van mij wel wat harder en zwaarder. wink.gif


hmm ? je bedoeld lowlands? of net als die van pinkpop? ik snap het niet helemaal
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Aug 13 2008 03:55pm
prefereer mystery land
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll