☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Post Je Toffe Filmpjes Xxivxiiiv > Ja De Zoveelste.
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2058
Replies: 60
Track Topic
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#11
Aug 10 2008 01:17pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 10 Aug 2008, 16:04)
Waarom ben je dan zo dom?
Omdat ik me aanpas aan het grootste deel van de groep
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#12
Aug 10 2008 01:48pm
Quote (Zompy @ Sun, 10 Aug 2008, 21:17)
Omdat ik me aanpas aan het grootste deel van de groep
Meeloper!
Sniperdesign
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold
:
0.00
#13
Aug 11 2008 02:51am
Quote (mUMmY- @ Sun, Aug 10 2008, 02:40pm)
Als we dan toch dumpert-filmpjes aan't posten zijn.
http://www.dumpert.nl/mediabase/204941/eb3c228e/zeg_het_met_watervallen.html
Awesome, imo.
deze was nice
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
7,820.00
#14
Aug 11 2008 03:30am
Quote (mUMmY- @ Sun, Aug 10 2008, 04:40pm)
Als we dan toch dumpert-filmpjes aan't posten zijn.
http://www.dumpert.nl/mediabase/204941/eb3c228e/zeg_het_met_watervallen.html
Awesome, imo.
best van de topic tot nu toe..
hier ben ik echt even voor gaan zitten
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#15
Aug 11 2008 04:44am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 10 Aug 2008, 16:04)
Waarom ben je dan zo dom?
Haha.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#16
Aug 11 2008 04:01pm
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#17
Aug 12 2008 02:16am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 10 Aug 2008, 16:04)
Quote (Zompy @ Sun, 10 Aug 2008, 13:37)
Ik onthoud dingen makkelijk
Waarom ben je dan zo dom?
SLAM!!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#18
Aug 12 2008 02:22am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 12 Aug 2008, 00:01)
http://www.youtube.com/watch?v=VV6In1K8zKk
hahhahahahhahha dit is echt top stuf ^^^
I'm kenny rogers, and this is the bat catching trick with my TEETH ^^
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#19
Aug 12 2008 06:22am
jim breuer
IntensiveTouch
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold
:
1,060.00
#20
Aug 12 2008 06:50am
Quote (uNoTopia @ Sun, Aug 10 2008, 07:48pm)
Meeloper!
lol
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact