d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Headset En Microfoon Vraagje > Help Plz
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 10 2008 07:34am
peter zegt dat de stekkertjes in de poorten aan de voorkant van je computer kast moeten.
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:53am
Quote (Mashiro @ Sat, Aug 9 2008, 04:52am)
Via welk programma gebruik je de microfoon?


ja idd?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll