☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wel Of Niet Upgraden?
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 423
Replies: 19
Track Topic
Macintosh
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#11
Aug 6 2008 01:31pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 6 2008, 07:25pm)
OMFG JE HEBT ONS ZO GEFOPT EN ZO GELOGEN ZO ERG.
hihihihi sorry
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#12
Aug 6 2008 01:40pm
kankerhoer
Macintosh
Banned
Posts: 36
Joined: Aug 6 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#13
Aug 6 2008 02:03pm
Quote (edujackass @ Wed, Aug 6 2008, 07:40pm)
kankerhoer
You made bunny cry...
M0nk3yL0rd0
Member
Posts: 10,546
Joined: Nov 6 2007
Gold
:
1.11
#14
Aug 8 2008 03:26pm
Quote (Mischa @ Wed, 6 Aug 2008, 18:28)
battle.net/diablo2exp
verder is het het zeker waard het voegt 500mf toe ook al zieje het niet, en je hebt meer kans op runes + dia clone spawnen.
XD
Ofc?... xD
IntensiveTouch
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold
:
1,060.00
#15
Aug 12 2008 06:56am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 6 2008, 07:25pm)
OMFG JE HEBT ONS ZO GEFOPT EN ZO GELOGEN ZO ERG.
Silda
Member
Posts: 7,232
Joined: Aug 20 2006
Gold
:
512.00
#16
Aug 12 2008 07:31pm
Quote (Mischa @ Wed, Aug 6 2008, 05:28pm)
battle.net/diablo2exp
verder is het het zeker waard het voegt 500mf toe ook al zieje het niet, en je hebt meer kans op runes + dia clone spawnen.
bullshit en mages niet eens gebruiken of sorc just frosty's;)
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#17
Aug 13 2008 02:17am
Quote (Silda @ Wed, 13 Aug 2008, 02:31)
bullshit en mages niet eens gebruiken of sorc just frosty's;)
jij snapt duidelijk niets van het leven..
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#18
Aug 13 2008 03:04am
^^
Rezwalker
Member
Posts: 567
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
10.23
#19
Aug 13 2008 06:45am
gewoon chance guards vriend
KurtDraik
Member
Posts: 1,285
Joined: May 16 2005
Gold
:
391.90
#20
Aug 13 2008 06:50am
Quote (edujackass @ Wed, 6 Aug 2008, 21:40)
kankerhoer
Hey! Zo heet m'n sorc. o_O
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact