Quote (ReadyAimFire @ Wed, 6 Aug 2008, 10:00)
1) Nee, dat zei ik toch, daar zou ik mijn moeite niet in steken. Ik zou me trouwens gewoon al nooit als meisje voordoen op een of ander forum, ik zie er het nut niet van in.
2) Met vriendin bedoelde ik eigenlijk gewoon een vriendin hoor, ze hoeft daarom je lief nog niet te zijn.
1) Nog steeds, wil jij jezelf in het echte leven voor schut zetten, zodat je op een forum tenminste da bomb bent?
2) Dan nog! Gaan ze je IP na, kijken ze waar je woont om te checken of dat je vriendin wel is?