d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 05:11am
hahahahahahhaa.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Jul 31 2008 05:14am
ik zou je ook niet aannemen tongue.gif
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 31 2008 06:20am
rofl albert heijn

trieste boy kan niet eens wachten tot ie een fatsoenlijke opleiding heeft (dwz als hij daar slim genoeg voor is)
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 31 2008 07:10am
Quote (Mischa @ Thu, 31 Jul 2008, 14:20)
rofl albert heijn

trieste boy kan niet eens wachten tot ie een fatsoenlijke opleiding heeft (dwz als hij daar slim genoeg voor is)


*ZOEF*



Wow zag je dat? het punt ging aan je voorbij
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 08:19am
Quote (Mischa @ Thu, 31 Jul 2008, 14:20)
rofl albert heijn

trieste boy kan niet eens wachten tot ie een fatsoenlijke opleiding heeft (dwz als hij daar slim genoeg voor is)


ouwe.... OUWE hoe wil jij je extra joints betalen dan? van je moeders zakgeld ofzo? idioot
iedereen die ik ken van mijn leeftijd of 2 jaar jonger/ouder heeft een baan. en het is btw een bijbaan in het geval je serieus dacht dat ik mijn opleiding afzeg voor beetje vakkenvullen @ alberthein..

annywayyzz

ik heb al 1 argument of dat heb ik gistere al gepost
Werk ervaring opdoen
maar dat vinden me ouders niet genoeg reden voor een jaarcontract tijdens examenjaar... ik moet btw als ik het goed heb maar 12 uur per week en dat wilde ik dan in een volle zaterdag en een donderdag/vrijdag avondje invullen. dat lijkt me ''doable''

en ik MOET een baan, uitgaan alleen al kost me gemiddeld 20 euro per zaterdag... en dan nog kleding, het gemiddeld tshirt kost al 35 euro, hoewel ze bij jacknjones wel mooie 15 euro spul hebben. ook broeken zijn vaak meer als 100 euro ;(((

en kaaaaaaanker wat is het hier warm.

This post was edited by edujackass on Jul 31 2008 08:22am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 08:23am
Bullshit dat je ouders dat niet laten doen. Het werd bij mij juist gestimuleerd.

Je hebt mijn zegen, Eduard!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 08:48am
ze zeggen dan tegen mij maar het wrod een heel zwaar jaar blaaaaaaaaaat blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat heb je dan nog wel tijd voor je huiswerk blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 08:56am
Mijn ervaring op het VWO is, dat juist het voorlaatste jaar het zwaarste was. In examenjaar heb je veel vrij, weinig toetsen (alles is toch herhaling) en genoeg tijd om wat bij te verdienen.

Kan me niet voorstellen dat ze erop tegen zijn dat je op een zaterdag gaat werken. Ik ken je niet, maar je lijkt me niet het type dat zijn zaterdag aan school besteed. Zelfde geldt voor vrijdagavond.
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2008 09:02am
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 02:19pm)
ouwe.... OUWE hoe wil jij je extra joints betalen dan? van je moeders zakgeld ofzo? idioot
iedereen die ik ken van mijn leeftijd of 2 jaar jonger/ouder heeft een baan. en het is btw een bijbaan in het geval je serieus dacht dat ik mijn opleiding afzeg voor beetje vakkenvullen @ alberthein..

annywayyzz

ik heb al 1 argument of dat heb ik gistere al gepost
Werk ervaring opdoen
maar dat vinden me ouders niet genoeg reden voor een jaarcontract tijdens examenjaar... ik moet btw als ik het goed heb maar 12 uur per week en dat wilde ik dan in een volle zaterdag en een donderdag/vrijdag avondje invullen. dat lijkt me ''doable''

en ik MOET een baan, uitgaan alleen al kost me gemiddeld 20 euro per zaterdag... en dan nog kleding, het gemiddeld tshirt kost al 35 euro, hoewel ze bij jacknjones wel mooie 15 euro spul hebben. ook broeken zijn vaak meer als 100 euro ;(((

en kaaaaaaanker wat is het hier warm.


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 31 2008 09:20am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 31 Jul 2008, 16:56)
Mijn ervaring op het VWO is, dat juist het voorlaatste jaar het zwaarste was. In examenjaar heb je veel vrij, weinig toetsen (alles is toch herhaling) en genoeg tijd om wat bij te verdienen.

Kan me niet voorstellen dat ze erop tegen zijn dat je op een zaterdag gaat werken. Ik ken je niet, maar je lijkt me niet het type dat zijn zaterdag aan school besteed. Zelfde geldt voor vrijdagavond.


klopt, ik ga het nu tijdens het eten nog is aan ze voorstellen of ik vrijdag en zaterdags niet kan werken omdat examenjaren vooral herhaling is en veel vrij zijn betekent+ werkervraing opdoen ;DD
wish me luck.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll