d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Op Bright-clan
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 12:14pm
Quote (edujackass @ Wed, Jul 30 2008, 04:47pm)
ah shit
ik drukte net nog op edit maar toen ik klaar was met editen kreeg ik die shit you do not have permission omdat net het half uur voorbij was
;PPP

I HEREBY APOLOGISE FOR THE LAST POST I MADE IN THIS TOPIC, I WAS JUST PISSED ATM.

ik had vandaag dus een slecht solicitatiegesprek en ben niet aangenomen en nu ga ik soliciteren bij de concurenten van die moederneukers.
+ er zat een insect TUSSEN MIJN LCD SCHERM ja onder het glas dus. en ik maar boos doen omdat dat ding rondkruitp heel te tijd dus ik d8 ik druk hem dood en ik keihard op het glas drukken en toen krak was die insect geknald en nu zit er smurry+ dood insect van wel 4 vierkante pixel groot links onderin mijn scherm.


Duh wat denk je dan dat er gebeurt als je een insect dooddrukt? niet echt een bijster inteligente move.

kut voor je dat je niet aangenomen bent trouwens. waar had je gesoliciteerd? btw maak ff nieuw topic, dan bumpen we dit nutteloze topicje nietmeer

This post was edited by Hellskin on Jul 30 2008 12:14pm
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 30 2008 08:31pm
Quote (Brightclan @ Wed, Jul 30 2008, 01:47pm)
wij willen tvt

pm ;

Bright-panth3r
bright-
bright_

voor duells we zijn een beginnende clan
dus we moeten nog ervaring op doen.


1v3 kand at ook?
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jul 31 2008 02:48am
Quote (Brightclan @ Wed, 30 Jul 2008, 15:47)
wij willen tvt

pm ;

Bright-panth3r
bright-
bright_

voor duells we zijn een beginnende clan
dus we moeten nog ervaring op doen.


mss dat wij wel willen zal is horen straks ^^
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 31 2008 10:28am
Quote (Brightclan @ Wed, 30 Jul 2008, 15:44)
smile.gif


e vuile kanker jood stop is met deze zever... wie denk je dat je bent voor in onze naam tpoics te make ? zoek is een leve wannebe als wij tvts willen zulle we zelf zoeke
Member
Posts: 13,416
Joined: Sep 9 2007
Gold: 7,249.99
Jul 31 2008 10:35am
gaat echt nergends over, hij zit niet eens in bright hij probeerd de clan aleen maar belachelijk te maaken.. stoer hoor.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 10:36am
RAGE OVER EEN SPEL, HOEZEEEEEEEEEEEEE.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 31 2008 10:39am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 31 Jul 2008, 18:36)
RAGE OVER EEN SPEL, HOEZEEEEEEEEEEEEE.


jaja moei u is nie newb ..ga nog wa u best doen voor wa warnings
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 31 2008 10:43am
Quote (blacklist @ Thu, 31 Jul 2008, 17:39)
jaja moei u is nie newb ..ga nog wa u best doen voor wa warnings


Ga eens wat beter je best doen op school. Je misbruik van de nederlandse taal is stuitend.
Member
Posts: 13,416
Joined: Sep 9 2007
Gold: 7,249.99
Jul 31 2008 10:44am
Quote (blacklist @ Thu, 31 Jul 2008, 18:39)
jaja moei u is nie newb ..ga nog wa u best doen voor wa warnings


xD jonge relax nou maar. /care laat hem lekker gaan.. jij weet toch dat het niet 1 uit je clan is.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 31 2008 10:44am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 31 Jul 2008, 18:43)
Ga eens wat beter je best doen op school. Je misbruik van de nederlandse taal is stuitend.


ga jij je schaap wa neuke kerel , kheb u nix gevraagd
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll