d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiens Kontje Is De Mijne
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 29 2008 02:49pm
racespellen vind ik dan ook beter.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 30 2008 05:21am
Race en vechtspellen zijn top op console.

Zo ook FPS. Natuurlijk, met een muis speelt het beter, maar als iedereen met controller speelt is dat ook weer opgelost.

Daar komt bij dat je met een console van het hele hardware/software gezeik afbent, wat voor mij het grootste voordeel is.



Die gebruik ik voor SC4 en later voor Street fighter 4 (en ook de HD remix).
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 30 2008 06:31am
Ik snap 'm niet.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jul 30 2008 10:00am
Quote (edujackass @ Tue, 29 Jul 2008, 20:37)
star craft 4..?

IK OWN JE DIK IN SURF_GREATRIVER


niemand surft beter dan ik, helaas ben ik allang mn steam acc kwijt
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 10:09am
WEDDEN??

IK OWN IEDEREEN DIK IN SURF_GREATRIVER
is wel op css btw. en op 1.6 surf simpsons kan ik nu tot die level met die prullenbakken komen.
atm maak ik nu zelf een map, surf voor source maar met de moeilijkheid van 1.6, ik doe er ook een paar gejatte ideen in uit ninja en simpsons bijvoorbeeld en het thema is vulkaan ;PPP je val in een vulkaan en dan moet je op rotsblokken surfen en ga je uit de vulkaan over het water bunnyhopppen en dan door een strandgrot weer terug richting te vulkaan waar de bomb geplanted kan worden.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 30 2008 11:32am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 30 Jul 2008, 12:21)
Race en vechtspellen zijn top op console.

Zo ook FPS. Natuurlijk, met een muis speelt het beter, maar als iedereen met controller speelt is dat ook weer opgelost.

Daar komt bij dat je met een console van het hele hardware/software gezeik afbent, wat voor mij het grootste voordeel is.

http://www.gamemanx.com/wp-content/uploads/2007/07/xbox360-hori-ex2.jpg

Die gebruik ik voor SC4 en later voor Street fighter 4 (en ook de HD remix).
Hahaha, damn, je hebt er echt een gekocht!

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 12:12pm
Quote (edujackass @ Wed, Jul 30 2008, 04:09pm)
WEDDEN??

IK OWN IEDEREEN DIK IN SURF_GREATRIVER
is wel op css btw. en op 1.6 surf simpsons kan ik nu tot die level met die prullenbakken komen.
atm maak ik nu zelf een map, surf voor source maar met de moeilijkheid van 1.6, ik doe er ook een paar gejatte ideen in uit ninja en simpsons bijvoorbeeld en het thema is vulkaan ;PPP je val in een vulkaan en dan moet je op rotsblokken surfen en ga je uit de vulkaan over het water bunnyhopppen en dan door een strandgrot weer terug richting te vulkaan waar de bomb geplanted kan worden.


waar gaat dit over?!?!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 02:58pm
http://www.youtube.com/watch?v=ruWKr5GCtWE
surf_greatriver
ik own die gast DIK
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 30 2008 07:58pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Jul 30 2008, 12:21pm)
Race en vechtspellen zijn top op console.

Zo ook FPS. Natuurlijk, met een muis speelt het beter, maar als iedereen met controller speelt is dat ook weer opgelost.

Natuurlijk, typen met je vingers gaat beter, maar als iedereen t met zn voeten doet is dat ook weer opgelost
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 02:08am
Quote (Chlamydia @ Wed, 30 Jul 2008, 19:32)
Hahaha, damn, je hebt er echt een gekocht!


Jazeker. Supermooi.

Quote (Rogier @ Thu, 31 Jul 2008, 03:58)
Natuurlijk, typen met je vingers gaat beter, maar als iedereen t met zn voeten doet is dat ook weer opgelost

Helaas is typen met je voeten een stuk lastiger dan een FPS met een controller. Ik vind de vergelijking niet helemaal opgaan.

Niemand zal ontkennen dat een FPS nauwkeuriger te spelen valt met muis +keyboard. Toch zijn ze zeer populair op (vooral) de xbox. Met name Halo 3 en CoD4 hebben ongelooflijk veel aanhangers.

Daar ging het niet om:



Wie komt mij fucking uitdagen in SC4?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll