d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard!
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 29 2008 07:53am
gooi er zoiezo 1gb ram in, de computer waar ik eerst op speelde had ook maar 512mb en ik kreeg steeds gezeik van windows dat het niet genoeg was. Windows XP welteverstaan.

Mart
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 29 Jul 2008, 13:52)
dan is die van marktplaats toch leuk of?


Ja, maar als het echt gewoon aan die processor ligt, kan ik opzich best wel even een processor halen voor 35 euro (die je gepaste had van tweakers). Zo'n groot verschil zal het niet zijn, en je kan er altijd nog mee terug gaan!

Quote (Baklap @ Tue, 29 Jul 2008, 13:53)
gooi er zoiezo 1gb ram in, de computer waar ik eerst op speelde had ook maar 512mb en ik kreeg steeds gezeik van windows dat het niet genoeg was. Windows XP welteverstaan.

Mart


Wat?

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 29 2008 07:55am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 08:13am
w8 eerst op Eduard hij zit er atm iets meer in dan mij

anyway gl
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 08:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 29 Jul 2008, 14:13)
w8 eerst op Eduard hij zit er atm iets meer in dan mij

anyway gl


Ja, in ieder geval bedankt voor de informatie! ; )
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 08:58am
Koop een Mac, sukkel!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 08:59am
Quote (Kanni @ Tue, 29 Jul 2008, 14:58)
Koop een Mac, sukkel!


Zoveel doekoe's heb ik niet!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 09:01am
Ga dan hosselen, mattie.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 09:02am
Quote (Kanni @ Tue, 29 Jul 2008, 15:01)
Ga dan hosselen, mattie.


Samen met Donn-E!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 09:07am
Ja; en natuurlijk ook chickies playen, want dat is onze motto.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 29 2008 09:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jul 29 2008, 01:46pm)
als ik me niet vergis heb jij toch ook eens wow gespeeld? offe was het iemand anders ^^


ik heb het nooit gespeeld
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll