☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Jarig:d > Feeste
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 354
Replies: 12
Track Topic
Jiggy
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold
:
111.01
#11
Jul 28 2008 01:26pm
Quote (cranium-sf @ Mon, 28 Jul 2008, 19:56)
wat heb jij een vrolijke kijk op het leven
ieder zn eigen kijk, hea
mrs.piggy
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
9,037.95
#12
Jul 28 2008 01:31pm
Quote (oedjow @ Sun, Jul 27 2008, 11:27pm)
FEEESTE.. kwam t ff gezellig op d2jsp zegge.. tis nie dak nu hele dag achter pc ga zitte
Leuk voor je.
Anderen vieren het met hun vrienden/familie/..., jij komt het op jsp zeggen....nouja, ieder z'n ding.
Jokerstars
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#13
Jul 29 2008 05:17am
Gz, maar wat schieten wij hiermee op?
Verwacht je donations? Lmfao.
/e:
Quote (mrs.piggy @ Mon, 28 Jul 2008, 21:31)
Leuk voor je.
Anderen vieren het met hun vrienden/familie/..., jij komt het op jsp zeggen....nouja, ieder z'n ding.
LOL'D
This post was edited by Gewoon_Divine on Jul 29 2008 05:17am
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact