d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jarig:d > Feeste
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
Jul 28 2008 01:26pm
Quote (cranium-sf @ Mon, 28 Jul 2008, 19:56)
wat heb jij een vrolijke kijk op het leven tongue.gif


ieder zn eigen kijk, hea tongue.gif
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Jul 28 2008 01:31pm
Quote (oedjow @ Sun, Jul 27 2008, 11:27pm)
FEEESTE.. kwam t ff gezellig op d2jsp zegge.. tis nie dak nu hele dag achter pc ga zitte biggrin.gif


Leuk voor je.
Anderen vieren het met hun vrienden/familie/..., jij komt het op jsp zeggen....nouja, ieder z'n ding.
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 29 2008 05:17am
Gz, maar wat schieten wij hiermee op?
Verwacht je donations? Lmfao.


/e:
Quote (mrs.piggy @ Mon, 28 Jul 2008, 21:31)
Leuk voor je.
Anderen vieren het met hun vrienden/familie/..., jij komt het op jsp zeggen....nouja, ieder z'n ding.


laugh.gif LOL'D

This post was edited by Gewoon_Divine on Jul 29 2008 05:17am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll