d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > :o > -_-
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 28 2008 04:56am
Quote (Doggy-Style @ Mon, 28 Jul 2008, 12:45)
Ok man, relaxt.


Dan vraag ik me af wat er eerst stond x)
Member
Posts: 309
Joined: Jul 14 2008
Gold: 2,265.00
Jul 28 2008 06:19am
gewoon uber owned:D
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 28 2008 10:45am
Quote (Gewoon_Divine @ Sun, Jul 27 2008, 10:23am)
Super!

al 2 maanden locked + scammertagged, omdat "mijn vriend" mij keylogt o_O.
Eerst al me d2 items weg, dan ook nog me jsp account.

Al 2 maanden locked, en nog geen enkel positief bericht van medi's.

Hoop dat dit nog goedkomt, ofc geloven medi's mijn verhaal niet, niet gek natuurlijk, als je nagaat dat ~80% van de echte scammers een lulverhaal ophangt ~_~
Als je kijkt in mijn "unlocking thread" kun je zien wat mensen over mij denken, de meesten staan niet eens in mijn vriendenlijst en zeggen toch aardige dingen o_O.

Naja, verveling heerst en zag NL-forum staan happy.gif.

Thx 4 Reading.

Best Regards;

- Gewoon_Divine.


WHO GIVES A FUCK?
jsp is gewoon corrupt gewoon een multi aanmaken je had toch maar 4k posts
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 28 2008 12:16pm
Quote (GayMail @ Mon, 28 Jul 2008, 18:45)
WHO GIVES A FUCK?
jsp is gewoon corrupt gewoon een multi aanmaken je had toch maar 4k posts


Ja maar het gaat me hier niet om, ik ben onterrecht getagged, en ik wil dat idiote ding weg hebben tongue.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 28 2008 12:57pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 28 Jul 2008, 18:16)
Ja maar het gaat me hier niet om, ik ben onterrecht getagged, en ik wil dat idiote ding weg hebben tongue.gif


Waarom post je het dan hier, graftak?
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jul 28 2008 12:58pm
Ocharme...
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jul 28 2008 01:27pm
ok laten we zeggen FAKE FRIEND hahahahahahaha
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 28 2008 01:51pm
Quote (grhdota @ Mon, 28 Jul 2008, 19:27)
ok laten we zeggen FAKE FRIEND hahahahahahaha


Ik snap hem niet! >: (
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jul 28 2008 02:24pm
Quote (Gewoon_Divine @ Mon, 28 Jul 2008, 11:56)
Dan vraag ik me af wat er eerst stond x)
Niets bijzonders.

Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 28 2008 03:26pm
Quote (Kanni @ Sun, 27 Jul 2008, 13:15)
FOKKING BOEIEND


heart.gif

Mart
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll