Quote (Kanni @ Tue, Jul 29 2008, 03:55pm)
Ik vind dat die Franse, Duitse, Turkse, whatever hiphop wel goed klinkt maar als je de teksten niet begrijpt, vind ik 'r maar weinig aan.
Aahhhhhh, The Carter III is een dope album, met uitzondering van die Robin Thicke en Bobby Valentino tracks. Ach ja, je bent er voor of je bent er tegen.
Hoe dan ook is er buiten Lil' Fame nog genoeg goeie Amerikaanse hiphop (ook al draaien ze die niet op radio of tv). Nas, The Roots, Immortal Technique, Wale, en binnenkort The Game, Busta Rhymes en ergens in 2020 Detox.
The Roots - Rising Down
http://youtube.com/watch?v=GkF31-tCo1wBadBoy: kop dicht.
jah Nas, Immortal Technique, Jedi Mind Tricks, The Game enz vind ik nog steeds zalig,
maar behalve Nas komt geen een nog aan de tempo van de BOSStracks zoals de eind jaren 90.
we werden letterlijk gebombardeerd door machtige tracks achter machtige tracks.
Nu heb je meer zo een paar goeie liekes van The Game, een paar van Jedi Mind Tricks en soms af en toe komt Nas eens af me een goeie single.
af en toe kom je nog eens een machtig old skool beat tegen met degelijke lyrics, maar nog geen drie dagen later komt ene Lil'Monkey (lil wayne, scrappy, soulja boy ofzo) af me een track die absurd is, maar de "echte" rap-hip/hop gewoon opzij zet.
Persoonlijk kan ik luisteren naar whatever de neuk ik wil, maar der moet eens eindelijk een paar mensen op de markt komen die die apen op zen plaats zet.
Dre en Eminem zullen er soon verandering in brengen, zeker van. Iedereen die onder de GIGANTISCHE vleugels van dre schuilt komt sowieso in de goede baan.
shit kmoet Detox hebben!!
en kzen geen rascist e man,
in de context "lil wayne is een aap omdat hij een neger is", zou ik Dre enz ook een aap noemen ofzo toch?
nee, Lil Wayne heeft een apesmoel

die kerel is wel goed eigenlijk, komt af en toe wel eens af met een goei lyric, maar overall komt die niet close bij de groten.
heeft niet die verslavende flow of bombbeats, en geen stabiele lyrical geest. kan enorm achterlijk overkomen. anyways, dus je whatever, je bent ervoor of tegen.
btw: die trusted tag mag je hebben als je wil

heb da al jaren en heb er geen baat aan
This post was edited by MorphX on Jul 29 2008 07:07pm