d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 5
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 06:37am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jul 29 2008, 01:31pm)
Damn, Turkse, Duitse en Franse hiphop zuigt!


jah kben ook voor amerikaanse rap, ma tegenwoordig komt er weinings goe uit, zelden eigenlijk.
Paar mensen die nog echte hiphop/rap maken,
nog effe wachten voor Dre zen album. Zal de huidige "top" rappers (Lil'Wayne en dergelijke apen) op zen plaats zetten.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:22am
Quote (MorphX @ Tue, 29 Jul 2008, 14:37)
jah kben ook voor amerikaanse rap, ma tegenwoordig komt er weinings goe uit, zelden eigenlijk.
Paar mensen die nog echte hiphop/rap maken,
nog effe wachten voor Dre zen album. Zal de huidige "top" rappers (Lil'Wayne en dergelijke apen) op zen plaats zetten.


lol een tt die een neger een aap noemt

weet je dat je voor racisme je tt kan kwijtraken? smile.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 29 Jul 2008, 13:22)
lol een tt die een neger een aap noemt

weet je dat je voor racisme je tt kan kwijtraken? smile.gif


Hij noemt dergelijke rappers apen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 07:41am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 29 Jul 2008, 15:24)
Hij noemt dergelijke rappers apen.


"lil'wayne en der gelijken", apen
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 29 2008 07:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 29 Jul 2008, 13:41)
"lil'wayne en der gelijken", apen


"de huidige "top" rappers"
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 08:55am
Ik vind dat die Franse, Duitse, Turkse, whatever hiphop wel goed klinkt maar als je de teksten niet begrijpt, vind ik 'r maar weinig aan.

Quote (MorphX @ Tue, 29 Jul 2008, 14:37)
jah kben ook voor amerikaanse rap, ma tegenwoordig komt er weinings goe uit, zelden eigenlijk.
Paar mensen die nog echte hiphop/rap maken,
nog effe wachten voor Dre zen album. Zal de huidige "top" rappers (Lil'Wayne en dergelijke apen) op zen plaats zetten.

Aahhhhhh, The Carter III is een dope album, met uitzondering van die Robin Thicke en Bobby Valentino tracks. Ach ja, je bent er voor of je bent er tegen.
Hoe dan ook is er buiten Lil' Fame nog genoeg goeie Amerikaanse hiphop (ook al draaien ze die niet op radio of tv). Nas, The Roots, Immortal Technique, Wale, en binnenkort The Game, Busta Rhymes en ergens in 2020 Detox.

The Roots - Rising Down
http://youtube.com/watch?v=GkF31-tCo1w

BadBoy: kop dicht.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 29 2008 08:57am
kanni houd je bek dicht vieze hoerenzoon, ik vroeg jouw niets

3 peat >>> carter 3
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 09:00am
'A wise man told me don't argue with fools, cause people from a distance can't tell who is who' - Jay-Z in The Takeover. Classic.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jul 29 2008 10:29am
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2008 07:06pm
Quote (Kanni @ Tue, Jul 29 2008, 03:55pm)
Ik vind dat die Franse, Duitse, Turkse, whatever hiphop wel goed klinkt maar als je de teksten niet begrijpt, vind ik 'r maar weinig aan.


Aahhhhhh, The Carter III is een dope album, met uitzondering van die Robin Thicke en Bobby Valentino tracks. Ach ja, je bent er voor of je bent er tegen.
Hoe dan ook is er buiten Lil' Fame nog genoeg goeie Amerikaanse hiphop (ook al draaien ze die niet op radio of tv). Nas, The Roots, Immortal Technique, Wale, en binnenkort The Game, Busta Rhymes en ergens in 2020 Detox.

The Roots - Rising Down
http://youtube.com/watch?v=GkF31-tCo1w

BadBoy: kop dicht.


jah Nas, Immortal Technique, Jedi Mind Tricks, The Game enz vind ik nog steeds zalig,
maar behalve Nas komt geen een nog aan de tempo van de BOSStracks zoals de eind jaren 90.
we werden letterlijk gebombardeerd door machtige tracks achter machtige tracks.
Nu heb je meer zo een paar goeie liekes van The Game, een paar van Jedi Mind Tricks en soms af en toe komt Nas eens af me een goeie single.
af en toe kom je nog eens een machtig old skool beat tegen met degelijke lyrics, maar nog geen drie dagen later komt ene Lil'Monkey (lil wayne, scrappy, soulja boy ofzo) af me een track die absurd is, maar de "echte" rap-hip/hop gewoon opzij zet.
Persoonlijk kan ik luisteren naar whatever de neuk ik wil, maar der moet eens eindelijk een paar mensen op de markt komen die die apen op zen plaats zet.
Dre en Eminem zullen er soon verandering in brengen, zeker van. Iedereen die onder de GIGANTISCHE vleugels van dre schuilt komt sowieso in de goede baan.
shit kmoet Detox hebben!!

en kzen geen rascist e man,
in de context "lil wayne is een aap omdat hij een neger is", zou ik Dre enz ook een aap noemen ofzo toch?
nee, Lil Wayne heeft een apesmoel biggrin.gif
die kerel is wel goed eigenlijk, komt af en toe wel eens af met een goei lyric, maar overall komt die niet close bij de groten.
heeft niet die verslavende flow of bombbeats, en geen stabiele lyrical geest. kan enorm achterlijk overkomen. anyways, dus je whatever, je bent ervoor of tegen.

btw: die trusted tag mag je hebben als je wil wink.gif
heb da al jaren en heb er geen baat aan

This post was edited by MorphX on Jul 29 2008 07:07pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123413Next
Closed New Topic New Poll