d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zit Er Nog Wat In
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 20 2008 02:13pm
Quote (Rogier @ Sun, 20 Jul 2008, 19:04)
De situatie

Ik en mijn vriendin hadden iets voor een jaar en bijna 4 maanden. Nouja, deze week hoorde ik niet veel van haar en kreeg niet veel te horen op de smsjes die ik stuurde. Vandaag toch afgesproken en zodra ik binnen was ben ik naar boven met haar gegaan om dit uit te praten. Wat ik te horen kreeg was dat het voor haar gevoel beter was als we uit elkaar gingen. Met als argumentatie dat ze me niet miste als we elkaar een week niet zagen. Voor de rest zei ze dat dit totaal niets met mij te maken had omdat ik altijd goed voor der ben geweest (uitjes lieve dingen etc). Ze zei dat dit al een maand een beetje speelde in haar hoofd en ze dacht dit dat zou veranderen op vakantie, we waren eind vorige week namelijk terug gekomen van een 2 weken Egypte reis. Dit was niet het geval dus koos ze er vandaag voor om er een eind aan te maken. Met het vooruitzicht om elkaar de komende 2 maanden niet te zien zit ik hier nu thuis, dat leek haar immers beter.

Nu heb ik zoiets dat op een gegeven moment het verliefdheidsgevoel weggaat na bijvoorbeeld een jaar en dat deze relatie wel te redden als we er een beetje aan gewerkt hadden ofzo. Wat denken jullie? Ik ben er in ieder geval flink kapot van omdat dit mijn eerste lange relatie was met een meisje en ik had het gevoel dat ze alles had.

Is er nog een redelijke kans dat we bij elkaar komen?

Edit: de ironie in dit verhaaltje was trouwens dat ik vandaag nog een rode roos( de bloem van de liefde) voor haar meenam om haar te feliciteren dat ze ingeloot was in Breda (Ik ga in Amsterdam op kamers )


Tja, heel vervelend. Waarschijnlijk komen jullie niet meer bij elkaar. Zij vindt jou niet meer leuk, wat ook niet zo gek is als je 17 bent.

Het is even kut, maar komt wel weer goed. Jullie zijn jong en dan komt dit moment onvermijdelijk. Zo niet, dan heb je een saai liefdesleven.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 02:19pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jul 20 2008, 09:13pm)
Tja, heel vervelend. Waarschijnlijk komen jullie niet meer bij elkaar. Zij vindt jou niet meer leuk, wat ook niet zo gek is als je 17 bent.

Het is even kut, maar komt wel weer goed. Jullie zijn jong en dan komt dit moment onvermijdelijk. Zo niet, dan heb je een saai liefdesleven.


Tja, saai kon ik het niet noemen hoe het was, ik heb me altijd erg met haar vermaakt al zijn er wel meerdere tv middagen geweest en gehang op de bank.

Het komt en gaat zo blijkt het maar weer eens te zijn. Op dit moment moet ik er nog niet echt aan denken maar ik doe mijn best mijn stapjes in de goede richting te doen.

Maar wat heeft het 17 zijn ermee te maken?

This post was edited by Rogier on Jul 20 2008 02:19pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 20 2008 02:22pm
Quote (Rogier @ Sun, 20 Jul 2008, 22:19)
Maar wat heeft het 17 zijn ermee te maken?


Dan is geen-verliefdheid meestal het einde van een relatie. Binden wil je nog niet op je 17e. Die shit komt later wel.

This post was edited by Wuben[NM] on Jul 20 2008 02:23pm
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jul 20 2008 02:43pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jul 20 2008, 09:22pm)
Dan is geen-verliefdheid meestal het einde van een relatie. Binden wil je nog niet op je 17e. Die shit komt later wel.


I guess you are right. Heb er zelf niet echt een mening over, ik zie wel of het me bevalt en als dit het niet doet kap ik er mee. Hier beviel het me nog
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 20 2008 05:11pm
de kans dat ze bij je terug komt lijkt me door haar leeftijd nogal klein, ik zou er niet op w88

een hele goede vriendin van me heeft ook al 4 jaar een relatie met een jongen(19) ze is pas 18
ze hebben nu precies diezelfde problemen en werken er samen aan mja..

ik heb het gevoel dat als je 18-25 bent je pas echt erachterkomt wat je wilt bereiken in je leven en met wie je dat wilt

probeer iniedergeval deze vakantie nog wat plezier te beleven met vrienden ofwiedanook kijk eens om je heen er lopen genoeg leuke dames rond en hou je zeker niet in daar is het leven veelste mooi voor....
maar ga je zeker niet rot voelen ze doet het ook voor jouw, daar heb je uiteindelijk alleen jezelf mee..

naja veel succes
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 21 2008 02:48am
een wijs iemand heeft ooit tegen mij gezegd,

er is nog genoeg vis in de zee... deze is echt niet speciaal... er komen/zijn/gaan nog zat anderen
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 21 2008 03:52am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 21 Jul 2008, 09:48)
een wijs iemand heeft ooit tegen mij gezegd,

er is nog genoeg vis in de zee... deze is echt niet speciaal... er komen/zijn/gaan nog zat anderen


das een typischa semi-troost opmerking. tuurlijk zijn er maar zat vrouwen, maar vindt diegene maar eens die echt goed bij je pas.. tis lastiger gezegd dan gedaan..
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jul 21 2008 04:41am
Ik denk niet dat er nog veel kans op slagen is, vooral vanwege de reden die Ruben al opnoemde. Je kan hopen dat als jullie vriendschappelijk met elkaar blijven omgaan ze na verloop van tijd weer gaat inzien dat je echt wel een toffe kerel bent. (Als dit zo is, want ik ken je niet persoonlijk ^^) Maar pushen heeft in ieder geval geen zin, dat heeft meestal het omgekeerde effect. Ik raad je ook aan zoveel mogelijk met je hobby's, vrienden, etc. bezig te zijn zodat je niet met je gedachten alleen achterblijft en begint te piekeren, want dat maakt je problemen meestal gewoon erger.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 21 2008 04:58am
Quote (Rogier @ Sun, Jul 20 2008, 08:08pm)


Zoals jullie misschien aan mijn smsjes merken probeer ik een stap in de goede richting te doen door haar te vergeten en naar het heden te kijken. Ik ben niet van plan nog achter haar aan te gaan lopen en veel van me te laten horen na vandaag. Natuurlijk hoop ik op dit moment dat ze nog terug komt maar dat gaat wel over denk ik.

Ik hoor van meerdere mensen dat Amsterdam flink wat leuke dames heeft en ik heb een hoog testosteron niveau. Misschien ben ik te lief geweest Hellskin dit zou heel goed kunnen, heb haar altijd zo goed mogelijk behandelt dat ze zo gelukkig was als ze maar zijn kon.

sidenote: ik ben godver 1.83m



het is een mythe dat meiden er gelukkig van worden als je ze altijd maar zo goed mogelijk behandelt.

je moet af en toe ook gewoon je zin doordrijven en zo nu en dan ook gewoon eens onredelijk zijn en ruzie kunnen maken.


als ze je later terug wilt moet je dr ook niet terug nemen ook.
je bent geen hondje die alleen maar bij dr mag zijn wanneer zij het wil.
zoek gewoon een ander.

This post was edited by Hellskin on Jul 21 2008 04:59am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 21 2008 05:13am
Quote (Hellskin @ Mon, 21 Jul 2008, 12:58)
het is een mythe dat meiden er gelukkig van worden als je ze altijd maar zo goed mogelijk behandelt.

je moet af en toe ook gewoon je zin doordrijven en zo nu en dan ook gewoon eens onredelijk zijn en ruzie kunnen maken.


als ze je later terug wilt moet je dr ook niet terug nemen ook.
je bent geen hondje die alleen maar bij dr mag zijn wanneer zij het wil.
zoek gewoon een ander.


Assertief zijn, heet zoiets.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll