Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jul 20 2008, 09:13pm)
Tja, heel vervelend. Waarschijnlijk komen jullie niet meer bij elkaar. Zij vindt jou niet meer leuk, wat ook niet zo gek is als je 17 bent.
Het is even kut, maar komt wel weer goed. Jullie zijn jong en dan komt dit moment onvermijdelijk. Zo niet, dan heb je een saai liefdesleven.
Tja, saai kon ik het niet noemen hoe het was, ik heb me altijd erg met haar vermaakt al zijn er wel meerdere tv middagen geweest en gehang op de bank.
Het komt en gaat zo blijkt het maar weer eens te zijn. Op dit moment moet ik er nog niet echt aan denken maar ik doe mijn best mijn stapjes in de goede richting te doen.
Maar wat heeft het 17 zijn ermee te maken?
This post was edited by Rogier on Jul 20 2008 02:19pm