d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Hier Mensen Die Een Clan Zoeken? > Yoyo
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,941
Joined: Jan 5 2007
Gold: 9,420.00
Jul 10 2008 06:18am
Rijk ben ik indd niet meer. ik ben een paar jaar geleden gestopt met diablo en nu ben ik sinds 2,5 week weer begonnen.

maar dat maakt allemaal niks uit je moet maar kijken wat je wilt. mij maakt het verder ook niks uit.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 06:24am
Quote (LaZoRr @ Thu, 10 Jul 2008, 14:18)
Rijk ben ik indd niet meer. ik ben een paar jaar geleden gestopt met diablo en nu ben ik sinds 2,5 week weer begonnen.

maar dat maakt allemaal niks uit je moet maar kijken wat je wilt. mij maakt het verder ook niks uit.


das minder e als je gans hernieuw moe beginnen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 10 2008 07:40am
Hoi, ik ben Wuben[NM]. Ik wil graag bij jullie clan.

Dit is mijn account:


This post was edited by Wuben[NM] on Jul 10 2008 07:40am
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 07:41am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Jul 2008, 15:40)
Hoi, ik ben Wuben[NM]. Ik wil graag bij jullie clan.

Dit is mijn account:
http://homepage.uvt.nl/~s245619/wubenacc.jpg


wrm allemaal lvl 49?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 10 2008 07:42am
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 15:41)
wrm allemaal lvl 49?


Die ene is 21.
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 07:43am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 10 Jul 2008, 15:42)
Die ene is 21.


lol biggrin.gif en ladder ook srr we zijn voornamelijk non ladder clan smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 07:49am
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 13:15)
ah lol biggrin.gif

skillers life? we zoeke echt redelijk rijke members en goed e skill want we zijn ook redelijk rijk onze chars zijn echt wel duur


whoo yay dure chars..
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 10 2008 07:50am
ik wil wel ff een duelletje =)

ff kijken mss join ik wel .
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 07:51am
Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 15:50)
ik wil wel ff een duelletje =)

ff kijken mss join ik wel .


is goed ik ben effe member aant rushe dan maak ik game smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 10 2008 07:58am
Hoe rijk?

En hoe voelt het om rijk te zijn in een videospelletje?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll