d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heej Arjo, Rij Jij Je Porche Ff In De Prak Dan > True Story:
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jul 8 2008 11:43am
alleen als je in een hummer rijdt neem je voorrang op iemand van rechts smile.gif
wel balen ja, hoe is de schade? als het niet meer te redden valt, zou ik toch voor een 911 sparen smile.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 8 2008 11:51am
Quote (Chlamydia @ Tue, Jul 8 2008, 04:14pm)
Tof om iemand z'n vuile was zo buiten te hangen.


ik heb eerst toestemming gevraagd bijdehandje.

Quote (robuust @ Tue, Jul 8 2008, 05:43pm)
alleen als je in een hummer rijdt neem je voorrang op iemand van rechts smile.gif
wel balen ja, hoe is de schade? als het niet meer te redden valt, zou ik toch voor een 911 sparen smile.gif


het is te repareren. bumper en zijkant zit flink in de kreukels maar het kan gerepareerd worden
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 8 2008 03:49pm
Mijn pa heeft ook een porsche, echt vet, 280 op AutoBahn!

Vet kicke!

/e: 911 carrera 2 cabrio

This post was edited by Europe_Paul on Jul 8 2008 03:51pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 8 2008 06:08pm
Quote (Europe_Paul @ Tue, 8 Jul 2008, 23:49)
Mijn pa heeft ook een porsche, echt vet, 280 op AutoBahn!


Kankervet. Helaas zal er nooit de ruimte zijn om die snelheid te halen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 9 2008 03:30am
Een auto als statussymbool is zo played out.
Als ik het geld had, zou ik een trein kopen. Of toch minstens een wagonnetje.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 9 2008 03:50am
Quote (WemyNM @ Wed, Jul 9 2008, 12:08am)
Kankervet. Helaas zal er nooit de ruimte zijn om die snelheid te halen.


oh nee? daar vergis je je in.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 9 2008 04:00am
Quote (Hellskin @ Wed, 9 Jul 2008, 11:50)
oh nee? daar vergis je je in.


Nee, niet echt.
Mijn ervaring met de deutsche Autobahn is verdomd goed. Binnen nu en tien jaar verwacht ik overigens ook een snelheidslimiet in Duitsland.
Snelheden hoger dan 220 heb ik echter nog nooit gehaald, omdat de ruimte er niet is om het te halen, altijd wel een aap is die graag iemand in wil halen met 120 of eender welke andere omstandigheid.

edit:
Tenzij je het natuurlijk hebt over 3:30 van eerste op tweede kerstdag. Dan mag het geen probleem zijn.

This post was edited by WemyNM on Jul 9 2008 04:04am
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 9 2008 04:40am
hehe, bij ons gingen ze gewoon aan de kant das wel relaxt.

biggrin.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 9 2008 06:33am
Quote (WemyNM @ Wed, 9 Jul 2008, 10:00)
Nee, niet echt.
Mijn ervaring met de deutsche Autobahn is verdomd goed. Binnen nu en tien jaar verwacht ik overigens ook een snelheidslimiet in Duitsland.
Snelheden hoger dan 220 heb ik echter nog nooit gehaald, omdat de ruimte er niet is om het te halen, altijd wel een aap is die graag iemand in wil halen met 120 of eender welke andere omstandigheid.

edit:
Tenzij je het natuurlijk hebt over 3:30 van eerste op tweede kerstdag. Dan mag het geen probleem zijn.


Aangezien Wemy niets beters te doen heeft op tweede kerstdag, dan over de Autobahn te veuren, moest hij dit natuurlijk wel vermelden!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 9 2008 12:21pm
Quote (WemyNM @ Wed, Jul 9 2008, 10:00am)
Nee, niet echt.
Mijn ervaring met de deutsche Autobahn is verdomd goed. Binnen nu en tien jaar verwacht ik overigens ook een snelheidslimiet in Duitsland.
Snelheden hoger dan 220 heb ik echter nog nooit gehaald, omdat de ruimte er niet is om het te halen, altijd wel een aap is die graag iemand in wil halen met 120 of eender welke andere omstandigheid.

edit:
Tenzij je het natuurlijk hebt over 3:30 van eerste op tweede kerstdag. Dan mag het geen probleem zijn.



ik heb ook aardig wat ervaring met de autobahn. meestal savonds/snachts in het weekend. als je naar de autobahn gaat om snel te rijden dan zoek je uiteraard een rustig momentje uit.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll