d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Beste 90's Muziek? > Geef Me Je Artiesten + Songs
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jul 7 2008 06:05am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 7 Jul 2008, 10:13)
mijn favorieten:

- 2 fabiola - Lift u up- 2 unlimited - jump for joy / no limit

geef me alle beste nummers uit die zalige tijd !

~Tim


met eens ofc
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 7 2008 07:38am
Quote (Falkerakatim @ Mon, 7 Jul 2008, 11:45)
en jij komt met niets aan ...
het enige wat jij op dit forum doet is domme commentaar geven ...


Ik zit op mijn werk. Als ik vanavond tijd heb, kom ik wel met wat echte hits aan.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 7 2008 08:07am
Teveel goeie shit uit die tijd om een paar artiesten er uit te kiezen
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 7 2008 11:24am
Jaren '90 housemuziek blijft kankerwreed;

Snap - Rhythm is a Dancer
Dr Alban - It's my life
Haddaway - What is Love?
Culture Beat - Mr Vain
Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
2 Brothers on the 4th floor - Dreams
Charley Lownoise & Mental Theo - Fantasy World
Rednex - Cotton Eye Joe
Dune - Hand in Hand
Captain Jack - Captain Jack
Captain Jack - Drill Instructor
Eiffel 65 Blue (Da ba dee)
Lipstick - I'm a Raver

En op de basisschool was ik verliefd op de chick van deze song:

Verdomd goeie smaak heb ik dan ook.
Nostalgie overmant me.

Naast deze foute housesongs is er nog veel meer boeiends uitgekomen, natuurlijk. Om dat hier allemaal op te gaan sommen, lijkt me niet zo'n goed idee.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 7 2008 11:34am
I'M A SCATMAN!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 7 2008 12:52pm
De jaren 90 heeft fucking veel geniale muziek gemaakt.

Zoals Remy zei is er te veel om op te noemen. De beste blijft dan ook:
http://video.aol.com/video-detail/dave-chappelle-2pac/778413261

Fucking youtube heeft hem gebanned, maar hij blijft top.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 7 2008 01:21pm
in de jaren 90 en daarvoor,... toen was de rap nognieteens zo slecht.

neem nou gangsters paradise


enne ace of base... respect biggrin.gif

Reel 2 Real - I Like To Move It
Gala - Free From Desire
Alice Deejay - Better Off Alone
shaggie - mister bombastic


pff teveel om op te noemen...

alle platen die wemy opnoemde zijn ook super!
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Jul 7 2008 05:25pm
del tha funky homosapien
the prodigy
udnerworld
blur
radiohead
wu tang clan


zowat lsose dinge die me zijn bijgebleve uit de 90's

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 8 2008 06:41am
Technotronic - Pump up the jam
http://youtube.com/watch?v=c1F1HRJfOjk

1989 hoort trouwens ook bij de 90's.
Member
Posts: 712
Joined: Apr 2 2006
Gold: 17.55
Jul 9 2008 08:42am
Goodshape - Take my love ^^

en Nirvana
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll