Quote (Racistm @ Thu, Jul 3 2008, 02:56pm)
hoooi mensen die normaal deden

achtelijk figuren heir :S die dom posten
ik vind het al vrij belachelijk dat je op een internationaal forum stoer komt doen met de naam: RACISTm. je begint direct al de helft van dit forum te beledigen met gewoon zo een accountname te maken... als je dan nog eens bedenkt dat je hoogst wss weer een multi bent van gehawk.... ga dan maar weg