d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hierbij De Vraag Voor Alle Mensen Die D2 Spele!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 29 2008 02:55pm
stakkertje sad.gif ik ga echt in een hoekje huilen nu.

want jij bent zo stoerrrrr.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 29 2008 03:23pm
Randoms dissen elkaar.

Spanje!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 29 2008 03:55pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 29 Jun 2008, 23:23)
Randoms dissen elkaar.

Spanje!


ha! de ironie..
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jun 30 2008 06:37am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jun 29 2008, 09:23pm)
Randoms dissen elkaar.

Spanje!


zegt er 1tje wat hoor met je gore plofkop , heeft er iemand met een pan tegen aan lopen slaan ofzo?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jun 30 2008 07:47am
Quote (Snielsje @ Sun, 29 Jun 2008, 21:55)
stakkertje sad.gif ik ga echt in een hoekje huilen nu.

want jij bent zo stoerrrrr.


zucht niels.. zucht.. je moet je diep schamen?

ik stoer? nee hoor, ben mezelf..

dat jij nou zo'n zielig pietlullig mannetje bent die alleen maar wat dingetjes weet te vertellen over hoe ik vroeger heb gespeeld? zwak hoor..........

kneusje, zoek een hobby.

Quote (CpTJenJen @ Sun, 29 Jun 2008, 13:03)
nja, ik heb torch anni zaka upped ummed shako cta 5
arach wizzy als je wil..


Héééél graag zelfs hehe, ben hard op zoek naar die dingen tongue.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 30 2008 10:11am
Quote (Snielsje @ Mon, 30 Jun 2008, 14:37)
zegt er 1tje wat hoor met je gore plofkop , heeft er iemand met een pan tegen aan lopen slaan ofzo?


Huh?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 30 2008 01:23pm
wuben is een random, maar niet in het nld forum waar we, als mijn tomtom nog werkt, ons nu bevinden
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 30 2008 01:28pm
Quote (Snielsje @ Mon, 30 Jun 2008, 13:37)
zegt er 1tje wat hoor met je gore plofkop , heeft er iemand met een pan tegen aan lopen slaan ofzo?
Huuuh, je bedoelt Jurk? ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 30 2008 01:52pm
Quote (JurK. @ Mon, 30 Jun 2008, 21:23)
wuben is een random, maar niet in het nld forum waar we, als mijn tomtom nog werkt, ons nu bevinden


Ik ben een random een cirkel door kinderen gekleurd.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll