Quote (Snielsje @ Sun, 29 Jun 2008, 21:55)
stakkertje

ik ga echt in een hoekje huilen nu.
want jij bent zo stoerrrrr.
zucht niels.. zucht.. je moet je diep schamen?
ik stoer? nee hoor, ben mezelf..
dat jij nou zo'n zielig pietlullig mannetje bent die alleen maar wat dingetjes weet te vertellen over hoe ik vroeger heb gespeeld? zwak hoor..........
kneusje, zoek een hobby.
Quote (CpTJenJen @ Sun, 29 Jun 2008, 13:03)
nja, ik heb torch anni zaka upped ummed shako cta 5
arach wizzy als je wil..
Héééél graag zelfs hehe, ben hard op zoek naar die dingen