d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Ben Ik?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,416
Joined: Sep 9 2007
Gold: 7,249.99
Jul 6 2008 03:36am
Quote (jOOdje @ Fri, 27 Jun 2008, 13:12)
stefan ofc

nub je account van gisteren is al banned!


lol
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
Jul 7 2008 03:19pm
Banned
Member
Posts: 2,885
Joined: Apr 11 2008
Gold: 0.00
Jul 8 2008 11:29am
Quote (arnaud_177 @ Fri, 27 Jun 2008, 13:29)
stefan


Banned
Posts: 569
Joined: Jan 22 2005
Gold: 0.00
Jul 8 2008 12:51pm
Quote (robuust @ Fri, Jun 27 2008, 09:24am)
ja


Member
Posts: 2,349
Joined: May 29 2006
Gold: 31.00
Jul 8 2008 02:07pm
Attention!

Nieuwe vraag:

Wie ben ik?!

Ik ben... TERUG! HI NOEPS!!!!!!!11111111111 biggrin.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jul 8 2008 02:08pm
ÒMGHILOL
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jul 9 2008 04:52am
heb je een pet of een klep? of was dat "wie is het" ? ;p
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 9 2008 05:38am
Quote (robuust @ Wed, 9 Jul 2008, 12:52)
heb je een pet of een klep? of was dat "wie is het" ? ;p

Komiek.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll