d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hans Teeuwen > Wat Vind Je Van Em
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 24 2008 05:51am
Nee, m'n computer en externe hard disk staan vol. Ik heb nog 1 GB en die bewaar ik voor muziek. :-)
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 06:01am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 12:51)
Nee, m'n computer en externe hard disk staan vol. Ik heb nog 1 GB en die bewaar ik voor muziek. :-)


koop extra schijf tongue.gif haal eraf wat eraf kan xD ( dat word dus wss extra schijf )
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 24 2008 06:07am
Ja, als 'k geld heb, koop ik wel meteen een nieuwe computer. Deze heb ik ook een 3-4 jaar, dus dan doe ik dat wel.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 24 2008 06:14am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 13:07)
Ja, als 'k geld heb, koop ik wel meteen een nieuwe computer. Deze heb ik ook een 3-4 jaar, dus dan doe ik dat wel.


dat kan natuurlijk ook
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 24 2008 07:34am
Quote (mUMmY- @ Tue, 24 Jun 2008, 11:29)
Moet TBS nog steeds een keer zien, maar met het 1e deel ben ik het zeker eens!


kheb tbs paar weke terug gezien.. echt 1 van de beste nederlandse films die ik ooit heb gezien..

absoluut n aanrader
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 24 2008 08:12am
Hans Teeuwen is idd wel grappig maar doe mij toch maar Theo Maassen.
Heeft iemand trouwens de DVD "Zinloos Geweldig" van Neveneffecten al gezien? Ik bekeek hem gisteren, echt kapotgaan van het lachen biggrin.gif
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Jun 24 2008 08:42am
hij is zalig jammer dat ie niet meer optreedt
najib amhali vind ik ook wel goed
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 24 2008 09:30am
kvind hem geweldig tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 26 2008 03:17am
Quote (JurK. @ Tue, 24 Jun 2008, 15:34)
kheb tbs paar weke terug gezien.. echt 1 van de beste nederlandse films die ik ooit heb gezien..

absoluut n aanrader


hij was op tv ja

best zieke maar ook goeie film idd
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 26 2008 05:15am
alex agnew heeft ook wel goeie sketches
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll