☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hans Teeuwen > Wat Vind Je Van Em
Prev
1
2
3
4
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1240
Replies: 53
Track Topic
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#11
Jun 24 2008 05:51am
Nee, m'n computer en externe hard disk staan vol. Ik heb nog 1 GB en die bewaar ik voor muziek. :-)
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#12
Jun 24 2008 06:01am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 12:51)
Nee, m'n computer en externe hard disk staan vol. Ik heb nog 1 GB en die bewaar ik voor muziek. :-)
koop extra schijf
haal eraf wat eraf kan xD ( dat word dus wss extra schijf )
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#13
Jun 24 2008 06:07am
Ja, als 'k geld heb, koop ik wel meteen een nieuwe computer. Deze heb ik ook een 3-4 jaar, dus dan doe ik dat wel.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#14
Jun 24 2008 06:14am
Quote (Kanni @ Tue, 24 Jun 2008, 13:07)
Ja, als 'k geld heb, koop ik wel meteen een nieuwe computer. Deze heb ik ook een 3-4 jaar, dus dan doe ik dat wel.
dat kan natuurlijk ook
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#15
Jun 24 2008 07:34am
Quote (mUMmY- @ Tue, 24 Jun 2008, 11:29)
Moet TBS nog steeds een keer zien, maar met het 1e deel ben ik het zeker eens!
kheb tbs paar weke terug gezien.. echt 1 van de beste nederlandse films die ik ooit heb gezien..
absoluut n aanrader
ReadyAimFire
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold
:
0.30
#16
Jun 24 2008 08:12am
Hans Teeuwen is idd wel grappig maar doe mij toch maar Theo Maassen.
Heeft iemand trouwens de DVD "Zinloos Geweldig" van Neveneffecten al gezien? Ik bekeek hem gisteren, echt kapotgaan van het lachen
Larzie
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold
:
10,701.57
#17
Jun 24 2008 08:42am
hij is zalig jammer dat ie niet meer optreedt
najib amhali vind ik ook wel goed
Burrower
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold
:
0.00
#18
Jun 24 2008 09:30am
kvind hem geweldig
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#19
Jun 26 2008 03:17am
Quote (JurK. @ Tue, 24 Jun 2008, 15:34)
kheb tbs paar weke terug gezien.. echt 1 van de beste nederlandse films die ik ooit heb gezien..
absoluut n aanrader
hij was op tv ja
best zieke maar ook goeie film idd
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#20
Jun 26 2008 05:15am
alex agnew heeft ook wel goeie sketches
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
6
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact