d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Deze Man? > Hardcore Classic #1?
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jun 23 2008 06:27am
Quote (Kanni @ Mon, Jun 23 2008, 02:16pm)
Precies wat ik dacht.

Wat valt er eigenlijk te winnen?


De ene haalt zijn plezier door alleen maar te posten op het NLD forum.
De andere haalt het uit #1 zijn van europa.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 23 2008 06:48am
Het is maar hoe je het bekijkt:
Quote (Wemy)
Staat goed op je CV trouwens. Een eerste plek behalen in een gedateerd videospelletje.


Ach, ik ben geen hater. Als dat je gelukkig maakt, ben ik blij voor je. Ik wens je zelfs succes.
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Jun 23 2008 06:54am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 23 2008, 12:27pm)
De ene haalt zijn plezier door alleen maar te posten op het NLD forum.
De andere haalt het uit #1 zijn van europa.


Haal je eigenlijk plezier uit het spelen zelf? Ik bedoel, speel je Diablo omdat je het leuk vindt, of omdat je de bevestiging van verschrikkelijke Low Life #1 nodig hebt? Daar is een groot verschil tussen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 23 2008 06:59am
Quote (WemyNM @ Mon, 23 Jun 2008, 12:51)
Staat goed op je CV trouwens. Een eerste plek behalen in een gedateerd videospelletje.


EWAAAAA ZO LASTIG SCHRIJVEN MET DIE BUIZEN!!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jun 23 2008 07:22am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 23 Jun 2008, 14:59)
EWAAAAA ZO LASTIG SCHRIJVEN MET DIE BUIZEN!!


WOLLAAAAAAAA DIE KLOPT, MAAR WEL LEKKER PIJLTJES SCHIETEN OP DIE SOLLICITATIEGESPREK!!!

This post was edited by WemyNM on Jun 23 2008 07:24am
Member
Posts: 3,025
Joined: Feb 22 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Jun 23 2008 07:27am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 23 2008, 01:27pm)
De ene haalt zijn plezier door alleen maar te posten op het NLD forum.
De andere haalt het uit #1 zijn van europa.


wat lul jij nou met je kk hoofd, ef pakt je sukkel
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 23 2008 07:43am
Dj-Tiesto >>
Member
Posts: 11,491
Joined: Aug 14 2007
Gold: 33,243.35
Jun 23 2008 08:11am
ik zou maar oppassen dat je niet doodgaat. in plaats van een #1 score houden XD

beetje zonde voor die char biggrin.gif
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Jun 23 2008 08:12am
Quote (Elephante @ Mon, Jun 23 2008, 03:27pm)
wat lul jij nou met je kk hoofd, ef pakt je sukkel


weddeschap afsluiten?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jun 23 2008 09:07am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 23 2008, 12:27pm)
De ene haalt zijn plezier door alleen maar te posten op het NLD forum.
De andere haalt het uit #1 zijn van europa.


nummer 1 zijn van europa ... op een spel van 10 of meer jaar oud ... waar 90% retards op spelen ... daarvan een fractie die classic spelen... daarvan een fractie die classic HC spelen .. en van die fractie ben jij degene die het meeste uren op het spel gespeeld heeft sinds vorige dinsdag... als je dat een prestatie noemt ...
dan ben je inderdaad #1 van HEEEL europa

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll