Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, Jun 23 2008, 12:27pm)
De ene haalt zijn plezier door alleen maar te posten op het NLD forum.
De andere haalt het uit #1 zijn van europa.
nummer 1 zijn van europa ... op een spel van 10 of meer jaar oud ... waar 90% retards op spelen ... daarvan een fractie die classic spelen... daarvan een fractie die classic HC spelen .. en van die fractie ben jij degene die het meeste uren op het spel gespeeld heeft sinds vorige dinsdag... als je dat een prestatie noemt ...
dan ben je inderdaad #1 van HEEEL europa